Hey. Var det dere jeg og 9co møtte oppe på E6? Sånn rundt klokka 22? Vi var på en canyon og på en grønn ventana..
Det stemmer på en prikk helt nøyaktig. Vi fortsatte til endes og sykla over til Gule som vi tok ned igjen til grusveien, så smatt vi tilbake til Grinda. Skikkelig fin tur.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Re: Tirsdagsforeningen idag kl. 20:15
[Re: Ripen]
#56894418/06/200811:48
hahaha.. jeg som trodde vi sa: " Ha en god tur videre". men jeg kan jo huske feil, begynte å bli sliten serru
Jeg var vel ikke akkurat med i NM i Høyt Blodsukker, så mulig det er jeg som tar feil altså
Jeg mener det var "God tur videre" som ble sagt, kan ikke huske noe om "Gutta". Og jeg tror de færreste har problemer med å spotte at du er av "Det andet kjønn", *kremt* selv om du sykler som en av gutta...
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
#56946619/06/200813:52
Men se å gi silje en camelback, slik at hun slipper å se ut som hjelperytter til Thor Hushovd på avveie i skogen
Forresten, var er det som er festet til overrøret?
hahaha, jeg har nettopp kjøpt en sekk! Kjøpte selve blæra forrige uke men glemte sekk i lørdags-styr-alle-skal-shoppe-samtidig-lettere-fyllesyk-villfarelsen. Så neste gang er jeg ikke langrennsløperutstyrt.
Det som er festet til overrøret er albuebeskyttere som jeg ikke hadde plass til i den lille rumpetasken min på vei opp med banen. Orket ikke å ha de på før jeg kom på sti.
Og ja jeg har flatties, enn så lenge. Jeg må bare bli litt mer komf. noe jeg snart er for det litt sant at det er skummelt å ha beina løse også.
Redigert av cheeky monkey; 19/06/200814:11. Rediger grunn: rettferdiggjøre flatties-bruk
Og dere kunne nesten kalt dere tirsdagsflatties ut i fra hva jeg ser på bildet. Men stemmer at du har skoene min ripe.
Det viser ikke på bildet, da fotografen ikke kom med, men ja det stemmer at Ripen har dine sko, og han sykler ikke med noe annet enn klikkere. Flatties er livsens farlig..!
Santacruz sykler vel også vanligvis med klikkere om jeg ikke tar feil, men det var noe om at han ikke fant pedalene sine og satte derfor på flatties (som han visste hvor var). Så eeeegentlig så er stillingen 2-2 mellom flatlusene og klikkpatronene.
Roy
#56950619/06/200815:15