Har tenkt på å kjøpe en carbon ramme fra fast (No Saint MaxAriR)pluss å få dem til å sette inn krank og styrelager.det jeg lurer på er det noen som har fått gjort liknende arbeid av dem? Ser de tar en ikke så verst pris for dette,hva med rammen er den noe å satse på?Resten bygger man selv:)
Jeg har ingen erfaring med hvordan de gjør jobben, men om du skal ha ny gaffel i samme slengen så kjøp med denne med en gang. FB har sluttet å selge gafler løst fra sortimentet, så du får ikke kjøpt på i etterkant...
Har tenkt å kjøpe en Rock Shox, Reba Team -08, Dual Air 100mm.mulig den blir kjøpt løs i england,noen som bor der skulle sjekke ut prisene for meg først.man får vente og se.
Har ikke erfaring med jobben men det var meningen jeg skulle ha dette gjort når jeg bestillte derifra jeg også men han fikk det ikke med seg. Pass på å få bekreftet at han har fått med seg at han skal montere ting om du skal få den tilsendt ihvertfall. Om du henter den så er det vel lettere kansje..
Har god erfaring med sykkelen jeg fikk i mars av nyansatt mekaniker. Har også fått montert kranklager,styrelager/demper og frest skivebremsefestene og tok sykkelen med i deler til en okelgutt i Lofoten. Har selv fått sykkel med Reba Team uten v-bremsfester men i 85mm. Lett ramme i carbon. Har selv Luzifer rammen. Ring og snakk med mekanikeren...!! Maxaricarbon bygging 8kg