hehe, jeg lurte veldig på hvorfor den ene krankarmen på den splitt nye xtr kranken min for andre gang løsnet og roterte fritt rundt og rundt uavhengig av den andre og akslingen - men likevel slik at den ikke falt av. Løsningen var jo selvsagt at den var totalt feilmontert - kranken altså - tilsvarende som over med manglende spacere og annet snacks. Det fine dog var at jeg ble garantert ny krank om det på sikt skulle bli noe problemer - og det uten at jeg sa noe en gang.
På den annen side er tilliten min til verkstedet på bunn etter to av to kranker de har montert har vært feilmontert (som strengt tatt er en liten prestasjon imo) og gjentatte reperasjoner utover det jeg har sagt de kan gjøre - type; "om NOE må byttes som vil koste meg penger, og med det mener jeg hva som helst, SKAL DERE RINGE MEG OG FÅ DET KLARERT!" hvor en møter opp og voila - gratis service kostet plutselig 600 kroner, eller noe som skulle koste 250 koster 500 fordi de har byttet klosser og. Jeg er her klar over man kan kreve å få ting tilbake til orginal stand uten kostnad. Sum summarum er vel ihvertfall at jeg har mistet nesten all tro på enkelte på det verkstedet både med tanke på kompetanse og omløp i øvre del av kroppen anngår. Servicegarantien er ihvertfall helt ubrukelig da den innebærer at girstramming og en generell overlook, mens alt annet arbeid må en betale for (og hvor alt av slitedeler i varierende grad er mildt sagt noe overpriset)