Må også få takke for et knirkefritt arrangement som M@rtin & Co hadde sydd sammen. Dog var det lagt ut lite billetter til tilreisende fans, og dette ble observert på torvet i Trondheim fredag kveld:
Gratulerer så mye til den nybakte norgesmester: henrikg
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Vanskelig å forsvare seg mot falske anklager etter dette bildet...
Nå har jeg sett alle bildene Arne tok med kameraet til Era og der er det mye morsomme ansiktsuttrykk og positurer, så oppmerksomheten vil nok ledes litt vekk fra meg etterhvert. Det er bare den suverene kvinnelige norgesmestern som holder stilen på alle bildene. Imponerende!
Jeg tok en del bilder med kameraet til hdr, og han legger nok ut en link snart, i mellomtiden gir jeg en sneak preview her med målfoto av rookie JonasFaith1Giant. Han hadde spart litt krutt til en real sluttspurt og publikumsfrieri over målstreken. Godt jobbet!
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Takk til alle deltakerne som gjorde dette arrangementet mulig!
Som allerede nevnt ble Henrik Grytbakk årets nasjonale SS-Meister med de resterende deltakerne på en solid andre plass.
Noen facts om rittet:
- kort rundbaneløype på 1,65km - ingen kjørte seg vill - ingen skadde syklister eller turgåere - samtlige 15 (ny rekord!) deltakere syklet i én time og enda en runde (vårt bidrag til den nasjonale folkehelsa) - ingen med teipa gir - iår for første gang også med kvinnelig deltaker
Arrangementet startet likevel allerede på fredag med den obligatoriske bycruisingen:
Starting point: Torget
Festningen
Solsiden (og været var virkelig med oss)
Lørdag formiddag så selve rittet Her mens de nervøse deltakerne inntreffer:
Om ettermiddagen en post-ritt tilpasset kontemplerende tur langs Nidelven:
Om kvelden den offisielle SS-banketten med premieutdelingen på Tyholttårnet:
Etterpå ble det en avslutning på Kvilhaugen Gård, der bl.a. undertegnede og den noget høyere Dan (til venstre) råkket brakka:
Søndagen var viet en (ifølge Dan´s GPS-logg) 25km lang tur gjennom Bymarka med 16 fremmøtte (med og uten gir):
(Bj)arne benyttet seg av Lizzard Skin Rim Protection
Lunsj på en av bærstiene
"Ze best geims ewah!" (en deltagende og forhenværende SS-ritt-general fra Bjølzen)
Kan ikke ha noe av at min antatt eneste podiumsplassering i karrieren blir bagatellisert vekk på denne måten...
Enig. Min målsetting var ikke å komme sist, og med dette andreplasstullet kom jo alle sist unntatt Henrik. Så jeg velger herved å gå ut offentlig og skryte av min plassering som 13. av 15.
Ritt vel gjennomført. Vinner utropes i kveld (det kan jo ha kommet inn protester som må tas til følge...)
Imens kan dere se på et bilde fra starten, i Le Mans stil.
Det slår meg plutselig at bildet kan tolkes dithen at vi har misforstått Le Mans-stil og at samtlige deltakere derfor må slåss om den ene sykkelen som halvhjertet er gjemt bak teltet ...
Takk til alle deltakerne som gjorde dette arrangementet mulig!
Som allerede nevnt ble Henrik Grytbakk årets nasjonale SS-Meister med de resterende deltakerne på en solid andre plass.
Sitat: GogBozen
I påvente av de supre bildene til Are:
Alle kom på andreplass men noen ble mer nr. 2 enn andre!!6
Kan ikke ha noe av at min antatt eneste podiumsplassering i karrieren blir bagatellisert vekk på denne måten...
I fravær av offisielle resultater bør vi vel klare å rekonstruere en resultatliste i det minste av pallen. Forslag til resultatliste ut fra egne observasjoner: 1. henrikg 11 runder 2. GogBozen 11 runder 3. jorn_almberg 11 runder 4. larsb 11 runder 5. endres 10 runder 6. Lars - Signatur? 10 runder ..
Sitat: Dan
Enig. Min målsetting var ikke å komme sist, og med dette andreplasstullet kom jo alle sist unntatt Henrik. Så jeg velger herved å gå ut offentlig og skryte av min plassering som 13. av 15.
Tar en Dan og offentliggjør hele pallen pluss han spurteren på 4.
1. Henrik Grytbakk, Bart 2. Knut Aaser, Bartløs 3. Jørn Almberg, Bart 4. Lars Birger Nielsen, Bartløs
Etter dette falt jeg litt av m.t.p. resultater, men jeg tror 5. Jacob (Bart) 6. Lars (Bart) 7. Hilde (Løsbart)
Bak var Enrique (Bart), Øyvind (Bart og 1 krankarm), Andres (Løsbart?), Jonas (dun på overleppa), Håkon (Bartløs), Dan (Bartløs), Are (Bartløs) og undertegnede (Løsbart). Bortsett fra Dan som ble 13, og meg selv, som ble nummer 8, er resten i tilfeldig rekkefølge.
Det må beklages at jeg ikke fikk med meg alle plasseringene her.
Hvis noen av navnene er feilstavet, så er det p.g.a. løsbarten min som skygger for tastaturet.
Jeg oppfordrer herved komitèen til å ta bladet fra munnen og offentliggjøre den offisielle resultatlisten.
/Bjarte I folkeoppøysningens tjeneste
Redigert av Hæ?; 30/06/200815:02. Rediger grunn: Litt flere plasseringer.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Venter spent på å se noen av de jeg fyrte av med Eras kamera. Var såpass trigger happy at det kan ta litt tid å sortere ut...
Jeg fikk en smugtitt på de bildene, og kan røpe at du bl.a. fikk til flotte serier ifm. målgangen til han som kom mest på andreplass, samt også målgangen til han med pottehjelmen (som jeg prøvde å rappe sykkelen fra i Le Mansstarten )