Har en 2006-modell Rock Shox Recon 351 100mm luftgaffel som nå er blitt til overs... håper å få noen hundrelapper for den, ellers er jeg på utkikk etter ett XTR framgir (34,9mm feste, top swing, top pull), så hvis du har ett slikt av nyere type i svært god stand kan vi bytte (evt. mot mellomlegg hvis standen ikke er helt på topp).
Harde fakta om demperen:
- 100mm vandring
- luftdemping (kun en ventil for luftpåfylling, antar det da er Solo Air vi snakker om?)
- justering av rebound
- lockout
- styrerør 218 mm
- Axis - Crown ca 47,5cm
- kun skivebrems feste (IS mount)
- farge sølvgrå metallic
Demperen er i svært god stand og fungerer utmerket, inkludert justeringene. Den er dog BRUKT, men slitasjen går mest på dekalene på ytterbeina samt skrapemerker etter bremseslangen på gaffelkrona. Ingen riper/merker eller annen synlig slitasje på innerbein.
Aner ikke hva den kan være verdt, men håper å få noen hundrelapper for den. Kom med bud! (ps. selges ikke for skambud, da beholder jeg den heller som reservedel)
Befinner seg i trondheim. Kan sikkert sende hvis det kommer ett interresant nok bud fra andre kanter av landet.
Kontakt meg via e-post helgelangen (a) gmail.com, telefon 996 04 228, eller svar her i tråden evt. pm meg. Best sjanse for å nå meg på e-post/telefon.