Det høres ut som 1830 gjengen kun bedriver O2 jakt....?
Vi i kl 2000 gjengen(2 fra ÅS), holdt en fin totalsnittfart på 6.5 km/t(8.9km/t snitt ved bevegelse. Ca 500 høydemeter stigning).
Slettfjell runden er bra stimoro og inneholder 2 kneiker som blir noe å bryne seg på i sommer.Fra Mariholtet langs Nord-Elvåga til Gullsmed er noe knot, men mye lekkert sti. Gårsdagens beste var stien (bas vei for skogsmaskin/sti) ned fra Breidåsen mot Øgården ! (takker for stitips kthx).
Har tenkt meg ut. Men kunne tenkt meg å starte fra Haraløkka. Sykle mot nøkkelvann (badeplassen). Etterhvert dra over mot Ulsrudvann og komme på baksiden. Deretter rundt Ulsrudvann og første halvdel av Truls. Men ta av over svabergene og komme inn på andre del av truls. Deretter langs solbergvann og dra over på andre siden. Opp på haugen på andre siden og ned mot korketrekkeren. Før vi kommer dit tar en avstikker mot høyre og kommer ned på slutten av Truls. Rundtur på totalt 1.30 i rolig tempo. En av mine favoritter.
Hallgeir: -snittet vårt var vel omtrent som deres i bevegelse, totalsnittet inkludert pauser, 12,1km/2,25t gir ca 5,4km/t,synes jeg er godt innefor "sykle-for-moroskyld-segmentet"!
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
Hallgeir: -snittet vårt var vel omtrent som deres i bevegelse, totalsnittet inkludert pauser, 12,1km/2,25t gir ca 5,4km/t,synes jeg er godt innefor "sykle-for-moroskyld-segmentet"!
Den er godkjent ! Det var bare så mye snakk om puls.
Den er godkjent ! Det var bare så mye snakk om puls.
Adrenalin gir også puls
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
Da var bildene redigert og klare. Takker for fin tur alle sammen. Ikke vært så sliten på lenge, men det merker man ikke før en er ferdig, noe som jeg mener er en del av hele moroa Hadde jeg brukt pulsklokka hadde vel jeg sikkert kjent litt på hvor sliten jeg var underveis.....
Vet ikke helt hvordan jeg redigere dette, så loggen inneholder hele turen inkludert transportetappen fra Nydalen. Men dere forstår vel kanskje at det er lite med sti mellom Nydalen og Haraløkka...
Vet ikke helt hvordan jeg redigere dette, så loggen inneholder hele turen inkludert transportetappen fra Nydalen. Men dere forstår vel kanskje at det er lite med sti mellom Nydalen og Haraløkka...
Knut
Fikk ikke importert tcx filen inn i min Garmin Mapsource software
Du har ikke mulighet til å lagre det som en gpx? - det er et generelt format for utveksling av gps spor hvis jeg ikke tar helt feil.
Anders 29'er the real thing Intense Spider 29 Gary Fisher 129
Etter å ha kikket litt på bildene tror jeg jammen meg at jeg har bestemt følgende:
1. den mintgrønne sykkeltrøya jeg kjøpte i 1989 er ikke så kul lenger.. (mulig den aldri har vært det...) 2. hjelmen kjøpt på 90 tallet er heller ikke så kul som den en gang var. 3. Jeg er ikke kul.