Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Lei av grus, trenger stiguiding i Hokksund & omegn

Lei av grus, trenger stiguiding i Hokksund & omegn #552488 14/05/2008 12:44
E
eltorro Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Nå begynner jeg å bli vel lei av alle grusveiene rundt i Hokksundområdet, men er ikke tøff nok til å dra på de største stiutfluktene alene. Er det noen jeg kan være med hvis det er noen som sykler en gang i blant. Lite stierfaring, men ivrig etter å lære..

Bor på Røren så området rundt Hoensvannet, Ormåsen etc ville passet bra!

Re: Lei av grus, trenger stiguiding i Hokksund & omegn [Re: eltorro] #552603 14/05/2008 18:05
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
DA slår vi oss ihop vi!
Jeg har akkurat flyttet til Røren og foreløpig har jeg ikke akkurat funnet gull her i nærheten gitt... Hadde en liten runde i går opp til Kølabånn, over til Bermingrudmoen og opp til Himsjø. Rakk ihvertfall å konkludere med at det er fine SKIløyper i området på vinteren. Masse rasert skog som er "tilrettelagt" for ski. Mitt mål er å oppdage mye i dette området rundt Hoensvannet/Himsjø/Holtefjell og bortover ved Ormåsen og retning Kongsberg. Vi skal nok finne litt gull, men foreløpig byr jeg på bare tull.

Jeg har syklet mest på andre siden av Hokksund der jeg er oppvokst men har bodd i stimekka Kristiansand noen år så er blitt bortskjemt på godsaker.

Men vi har store områder å utforske i 2008! Masse store områder i alle retninger som bare venter på at vi besøker de. Håper på tur en av de neste dagene nå. Kan gi deg beskjed. Du får bare invitere selv til tur også.

Vitale data på meg:
-79 mod
-Dårlig form, skal jobbe med saken.
-Liker teknisk sti, helst utover
-Liker ikke grus.
-Innser at RacingRalph blir brukt mer enn BigBetty til oppdagelse i disse trakter fremover.
-

Du?

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Lei av grus, trenger stiguiding i Hokksund & omegn [Re: hbakken] #552634 14/05/2008 19:21
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Du glemte et punkt om deg selv Håkon:

- Klatrer overraskende bra dersom bamsemums eller vafler venter på toppen ICON_SMILE

www.romsdal-adventure.com

Facebook: romsdaladventureas
Instagram: @romsdaladventure
Re: Lei av grus, trenger stiguiding i Hokksund & omegn [Re: tommygutt] #552640 14/05/2008 19:38
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Ja, Das stimht!

Og ENDA fortere utover om vafler venter i bunn også ICON_SMILE

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Lei av grus, trenger stiguiding i Hokksund & omegn [Re: eltorro] #552678 14/05/2008 20:48
E
eltorro Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Dette må vi få til.

Håkon; om jeg ikke vet hvor du bor, vet jeg hvem du er....
Jeg gikk i klassen under deg på St.Hallvard. Er opprinnelig fra Mjøndalen. Avdanka langrennsløper. Navn: Tore.

Var en tur rundt Ormåsen idag. Sykla runden som brukes til Jungerløpet, og det var det noe som jeg synes var artig.

Men er som sagt litt lite kjent i området, og er enig at det er mye fint på vinterstid. (Som ofte er dårlig egnet på sommerstid.)

Vi avtaler nærmere!

Re: Lei av grus, trenger stiguiding i Hokksund & omegn [Re: eltorro] #552752 15/05/2008 05:43
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Ah. Akkurat da vet jo jeg også hvem du er:)
Flottings, da kan vi prøve å finne sti i områdene våre.

Har du prøvd deg på noe tur fra Hoensvannet og innover mot/på Holtefjell?

#NBNL -

Re: Lei av grus, trenger stiguiding i Hokksund & omegn [Re: eltorro] #552783 15/05/2008 06:40
E
eltorro Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Kan vi ikke ha en løs avtale om søndag formiddag?

Jeg har tidligere tenkt på å sykle innover fra Hoensvannshotellet, men frykter fortsatt at det kanskje er for mye snø. (Spes når man kommer litt innpå.) Hørte om noen som hadde gått på ski der inne for en uke siden..

Men dette kan vi jo finne ut av.

Moderator  support