Tenkte jeg skulle tirsdagsklubb-debutere i dag, så jeg er med! Har ikke syklet sti i østmarka før, så Østmarkssetra eller Skullerud blir hipp som happ for meg. Tempo?
Mvh Pål
Re: Tirsdagsklubben 13. Mai
[Re: PCK]
#55177813/05/200810:02
Tenkte å delta på årets første tirsdagsklubb tur selv idag. Rolig tempo som tidligere regner jeg med. Fint også mtp at jeg startet sti sesongen denne helgen selv.
Skullerud eller Østmarkssetra er vel også det samme for meg.
Jeg kom litt for seint og vips var jeg alene på parkeringsplassen. Bestemte meg for å ta en liten kosetur på Flyktningeruta. Men når jeg kom til Rundvann så tok jeg igjen gjengen. Stor stas å bombe utforkjøringer med fullsize hjul! I den siste svingen av den siste bakken før vi kom ned til Skullerudstua igjen merka jeg at sykkelen var litt seig i styringa. Ikke så rart når jeg hadde punktert.. Tror det var den første punkteringa på terrengsykkel på over et år, så det var vel min tur nå.
Recovery-mode
[Re: Pete]
#55220614/05/200805:57
Takk for finfin tur, føret kan ikke bli bedre enn det vi hadde i går. Det var tilløp til andektig stemning i løypa i går, inntrykkene ble rett og slett for store for en enkel tirdagsrytter.
Selv de partiene som alltid hadde vann i fjor var knusk tørre nå:
Spøkelsesrytter?
"Ahh, østmarka!"
Sporvalg
Geir satser alt på kneika etter tømmerstokkene på Skullerudåsen:
Og mulig det er bare meg, men er årets utgave av Tirsdagsklubben blitt mer stilpolitivennlige? Det eneste jeg har noe å utsette på er synkronisering av drikkeslanger og noen reflekser ;-)
Og mulig det er bare meg, men er årets utgave av Tirsdagsklubben blitt mer stilpolitivennlige? Det eneste jeg har noe å utsette på er synkronisering av drikkeslanger og noen reflekser ;-)
Samt to par hansker uten fingre og en med tights. Det begynner å sitte dette. Er det konsensus på dette med drikkeslanger enda? Det siste forslaget som lå til høring gikk i grove trekk ut på at hyrehendte skulle ha slangen over høyre skulder og visa versa. Dette for å beholde go' hånda på styret når det ble fiklet etter slange.
I fremtida ser jeg for meg at kontroll av drikkeslange styres remote med en hendel på styret. En eller annen Bluetooth-greie, som Rune Rudberg ville sagt det.
Og mulig det er bare meg, men er årets utgave av Tirsdagsklubben blitt mer stilpolitivennlige?
Det er bare fordi jeg ikke var med! Forøvrig hyggelig å se at du fremdeles er med i ånden Kjartan -til tross for at utmedingen gikk knirkefritt (ref. annen tråd på forumet) -har du noen planer om å ta barten og komme deg sørover igjen?
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
[Re: KTL]
#55277815/05/200806:32
Klart, når jeg ser disse bildene, angrer jeg dypt på utmeldingen. Hvis lykken står meg bi, er jeg med på gjesteopptreden 10.06. Det forutsetter at jeg får med kona på at jeg tar med sykkelen ned til Oslo ifbm familieturen til Italia. Flyr til Pisa dagen etter.