Benk: Link til benken Bentrener og Bicepstrener inkludert.
Når jeg kjøpte denne benken så gikk det også ann å kjøpe med en litt ekstrautstyr slik at du kan trene nedtrekk også. Kostet 1500kr. Den følger med benken.
Knebøystativ: Link til bilde og info Denne er knapt nok brukt. Som du ser så er det mulig å bygge ut med nedtrekk på denne også. Genialt apparat når du vil trene knebøy i trygge omgivelser når du ikke har noen til å passe på deg.
-Ellers så har jeg nok litt i underkant av 200kg med løse
vekter.
-2stk stenger: En veldig lang som kan brukes på benken og knebøystativet + en litt kortere en som er grei å bruke på andre ting.
-1stk. z-stang. Denne brukes til å trene armer, men er også god til kjøre benk med smalt grep.
- 2stk håndmanualer som du kan velge belastning på selv med vektskiver.
-Nyrebelter i XL,L, og M
-Diverse grep for nedtrekk.
Utstyret er nesten ikke brukt da jeg kjøpte det et halvt år før jeg flytta ut fra hjemme, og har trent på treningsstudio siden da. Dette er heller ikke noe som slites. Dette har like god kvalitet i årevis.
Nypris på alt dette utstyret er ca 15000kr.
Ta kontakt ved interesse så får du eventuelt en god pakkepris på alt, eller på deler av det.
Dette er en god investering for folk som betaler over 6000kr pr år for å trene på treningstudioer.. Her har du muligheter til å trene hele kroppen. Jeg kan også sette opp treningsprogramm til kjøper om det er av interesse.
Kan nås på tlf: 47276708