Hei! Tenkte kanskje noen her kunne anbefale en av disse syklene fremfor de andre? Bare å komme med andre forlsag også! Skal bruke ca 10 000,- på sykkel. Skal brukes til markaturer samt fremkomstmiddel i oslo sentrum. Har sett meg ut disse:
Head Fanatic Fanatic 7005 TB frame Manitou Black fork Shimano XTR 27 speed Shimano XTR Shifters Truvativ Stylo Chainwheel Shimano XTR Disc brakes Xero Element wheelset es Maxxis Larsen TT tires
Kjempefornøyd med min Scott Scale 50, men kanskje greit å legge på til en Scale 40 med bedre demper Har dog ikke noe å si om noen av syklene du har listet opp.
-Tarjei Scott Scale 50 - 2006 Marin Mount Vision Pro - 2008
Head Fanatic ser ut som en sykkel som kommer til å miste mange deler vis den blir stående alene i Oslo Sentrum. . .
den skal ikke parkeres i oslo sentrum Hvertfall ikke ute. Står egentlig mellom den og Fuji Miracle pro. Fuji'n er litt lettere men er uten skivebremser.
jeg har og en scott scale 50 som jeg er superfornøyd med den koster under 10 lapper, så da kan man bruke resterende på å pimpe den litt, som nye dekk eller fetere gaffel... Den koster 8399 på XXL nå...