Neste TID er 1. mai, er det ikke? Hva med en skikkelig runde midt på dagen, så rekker vi både Strømsåsen og Landfalltjern? Jeg trenger en skikkelig oppkjøring før jeg skal løpe rundt og bære handleposer i fire dager i Paris.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Ser ut til at jeg kan bli med på recog i elskede Strømsåsen imorgen. En slags pre-TID siden jeg er borte på torsdag. Værmeldingen har også endret seg fra OK til knallbra.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Er redd den recog turen kan ende opp i endel vandring over snø gitt. Var en tur i Strømsåsen i dag og det var jammen mye snø igjen. Konnerudsiden var forsåvidt OK, men over mot Drammen og oppe på Haukås var det såpass med snø at sykkelen måtte bæres. Er nok enda ei uke eller to til det er noe særlig å satse på langtur i Strømsåsen.
PÅL
Re: TID: Torsdagstur I Drammen
[Re: PålP]
#54437128/04/200806:06
Festbrems og gledesdreper! Hadde ikke du et oppdrag med hårføner oppe i Strømsåsen?
Etter at jeg leste innlegget ditt i går kveld så drømte jeg faktisk i natt at jeg fløy over Strømsåsen i helikopter og alt var dekket av en diger isbre......
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Hyllåsen og Pålskogen holder i massevis for meg foreløpig.
KO
Jeg tror Pål bedriver bevisst tåkelegging for å ha skogen for seg selv noen uker til. Det er egentlig knusktørt, strålende sol og bikinikledde sykkeldamer som serverer Nanobryggeri-øl på Risdalsåsen.
KO
Re: TID: Torsdagstur I Drammen
[Re: PålP]
#54448228/04/200808:58