Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Lekk bakdemperventil

Lekk bakdemperventil #538586 15/04/2008 16:51
Oter Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Argh.. greier ikkje å få luft i negativ-kammeret på bakdemparen (Scott Equalizer). Har nettopp skifta ventil, då eg greidde å knekke den gamle. Men når eg prøvar å pumpe luft i negativkammeret gjennom den nye ventilen so lek lufta ut umiddelbart når eg tek av demparpumpa.

Frå den gamle knekte ventilen, so ser eg at det går an å justere dybda til "ventil-innmaten". Kan det vere den som ikkje er skrudd langt nok inn eller noko?

Har problem med å få skrudd ut ventilen igjen, og har ikkje verktøy til å justere "ventil-innmaten".... nokon som har nokon tips/triks på lager?

-Tore

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds the most discoveries, is not "Eureka!" (I found it!) but "That's funny..." ~Isaac Asimov
Re: Lekk bakdemperventil [Re: Oter] #538614 15/04/2008 18:09
magic Offline
Besatt
Besatt
Jeg trodde jeg hadde pungtert en gang, men det viste seg å være samme problem, ventilinnmaten var ikke skrudd ordentlig til (scrader-ventil).

Med en veldig slank tang fikk jeg tak på dingsen inni ventilen og dreid den noen graden med klokka, og sannelig blei den tett. Så om du har noe som er tynt nok og samtidig kan gi litt moment burde det gå an å tette ventilen.

Hilsen Lars

"It's like deja-vu, all over again"
Re: Lekk bakdemperventil [Re: magic] #538655 15/04/2008 19:29
Oter Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Jepp, det var det som skulle til. Fann ein gamal innhul skru-mutter-sak frå ein eller annan ikea-møbel. Modifiserte den vha ei leathermanfil og ein drill med stålborr. Vart eit finfint ventilinnmatstrammingsverktøy ICON_SMILE

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds the most discoveries, is not "Eureka!" (I found it!) but "That's funny..." ~Isaac Asimov

Moderator  support