Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3

Norrøna

Re: Norrøna [Re: ohels] #701342 27/03/2009 14:38
pigg Offline
Medlem
Medlem
Men hva med holdbarheten? Paclite hadde jeg i alle fall ikke turt å herje med på sti - ett skikkelig tryn, og så er det takk og farvel?
Er dette tilfellet synes jeg ikke prisen kan forsvares.

Re: Norrøna [Re: ohels] #702303 30/03/2009 06:42
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg kan absolutt gå god for pusteegenskapene til eVent, prøvde Westcomb Jakke og bukse i helga og det er veldig gode klær.
Mitt neste sett skallklær skal være eVent.

Jeg glemte å spørre i helga, men Tohee vet nok om det går an å få tak i Westcomb her på berget. De har i alle fall 1 potensiell kunde. ICON_SMILE

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: Norrøna [Re: Ripen] #702446 30/03/2009 11:08
ToHee Offline
- så humla suser
- så humla suser
Sitat: El Jefe

Jeg glemte å spørre i helga, men Tohee vet nok om det går an å få tak i Westcomb her på berget. De har i alle fall 1 potensiell kunde. ICON_SMILE

Det er pt ingen butikker i Norge som fører Westcomb. De er i ferd med å etablere distribusjon i europa, med base i Holland.
Her er noen alternativer på nett: bentgate.com, backcountry.com, campsaver.com
Jeg bruker Specter LT Hoody til sykling og er meget fornøyd. Her er noen reviews

Aron SK, NBNL
Re: Norrøna [Re: ToHee] #773079 21/07/2009 08:26
E
Ederkoppen Offline
Fersking
Fersking
E
Løfter denne.
Er interessert i erfaringene med Norrøna Fjørå produktene?
Er produktene store i størrelsene eller normale?

Vurderer å kjøpe ei Fjørå Fleks 1 bukse.

Re: Norrøna [Re: Ederkoppen] #773176 21/07/2009 11:05
tmork Offline
Lilloman
Lilloman
Vil anbefale å prøve og ikke kjøpe uprøvd. Selv har jeg forskjellige produkter fra Norrøna, der fjørajakkene oppleves som store i størrelsen.

Lillo-Connoisseur
Terje ™ coffee
Lostjenesten - Lillomarka
Re: Norrøna [Re: tmork] #773355 21/07/2009 16:23
A
Abuse@GT Offline
Medlem
Medlem
A
For den som holder til i gryta og er ute etter Norrønas Fjørå jakke/bukse så har Sport1 superstore på Hasle en del Fjørå Paclite og Hybrid plagg til halv pris og vel så det. Så ikke så nøye, men det var mye til halv pris og noe med 60% avslag hvis jeg ikke så veldig feil.

Re: Norrøna [Re: Abuse@GT] #775236 24/07/2009 20:24
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Jeg har Fjørå Paclite og Hybrid jakke, samt buksen.

Totalt sett ikke vært helt fornøyd da jeg to ganger har måtte få nytt/reparere Hybrid jakken (Paclite jakken er meget lite brukt - den blir fryktelig fuktig innvendig).

Service til Norrøna er det ingenting å klage på, men jeg har hatt for mange negative opplevelser med kvaliteten at jeg er usikker på om jeg vil kjøpe det igjen.

I tillegg er jeg ikke helt fornøyd med jakkene grunnet hvordan enden på armene er utformet. Liker selv bedre (har jeg funnet ut i etterkant) jakker som har en mer fleksibel løsning rundt håndleddet med en stripp og strammeløsning. Fjørå jakken er smale og litt korte i armene. Om du ikke skal ha en jakke man drukner i så er ikke armene lange nok (for meg) til å dra langt ned på hanskene og stramme til. Mye luft kommer også inn i tommelhullene. De bruker jeg ikke av nevnte grunner over; smale, trange og korte armer.
Utenom armkrøllet, som er veldig individuelt hva folk liker, så synes jeg jakken fungerer veldig fint. Tåler en del vann, og puster fint. Fint snitt ellers på jakken så det blir ikke som å sykle med fallskjerm.

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Norrøna [Re: hbakken] #775272 24/07/2009 21:06
tmork Offline
Lilloman
Lilloman
Sitat: hbakken

Totalt sett ikke vært helt fornøyd da jeg to ganger har måtte få nytt/reparere Hybrid jakken (Paclite jakken er meget lite brukt - den blir fryktelig fuktig innvendig).

Kjipt nå ting ikke funker. Selv har jeg to hybridjakker som er veldig mye brukt og vasket dertil ofte. Ingen problemer å melde, så jeg har kanskje vært heldig, eller du har vært uheldig?

Lillo-Connoisseur
Terje ™ coffee
Lostjenesten - Lillomarka
Re: Norrøna [Re: tmork] #775280 24/07/2009 21:11
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Tja, ikke lett å si, men jeg tipper på det siste!

Har litt andre reklamasjoner med Norrøna Primaloft jakkene også. 3 av 3 jakker har røket for meg der.

Men jeg er av den uheldige typen når det gjelder slike ting. Eneste jeg ikke (bank i bordet) har hatt tull med av jakke/bukser fra Norrøna er Narvik serien. Og DE er jeg superfornøyd med ICON_SMILE

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Norrøna [Re: tmork] #775284 24/07/2009 21:16
A
Ambu113 Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
A
Jeg bruker å handle klær, være seg turklær, sykkelklær etc fra www.backcountry.com

Når det gjelder sykkelklær, utstyr med mer så setter de deg over til sin egen sykkelside http://www.hucknroll.com

Når det gjelder levering så er de kjappe, merk dere at noen produkter IKKE kan sendes ut fra USA. Måten jeg har løst dette på er at jeg har opprettet en "adresse" i USA. www.myus.com er ett handling firma som tar i mot pakker og adreserer de videre til din egentlige hjemmeadresse. Disse er stuerene og jeg er GODT fornøyd. De er så stueren at du ikke får forandre prisen på pakningen, sånn at det taes inn momsfritt. For de som benytter seg av slikt... Fort går det også, bestilte dunjakke fra backcountry via myus.com. Fra den ble sendt, til den kom på døra gikk det 5 dager.

Ja, og de har fjøro. En jakke på salg.. Pluss en shitload med andre saker.

Skywalker, Tromsø

Redigert av Ambu113; 24/07/2009 21:33.
Side 3 av 3 1 2 3

Moderator  support