Nei, nå må det ryddes i boden dersom jeg skal få plass til noe nytt. Følgende vurderes solgt;
- 04 Giant XtC composite ramme str M (kan evt leveres som "halv sykkel" med ymse deler). Alt for lite brukt. - Nesten urukt hjulsett for felgbrems; XTR 960 nav DT rev og Mavic 517 ceramic - Velbrukt, men godt fungerende Mavic Crossmax SL for felgbrems
Priser har jeg ingen aning om, men kom gjerne med forslag
Tilbringer for mye tid på Quantum'en (som du jo kjenner litt til )og en NRS til å ha tid til å bruke XtC'n (spesielt med tanke på at jeg i tillegg har en gammel Attitude som grusracer)...
Da "lapper" for tiden er litt vanskelig å få tak i her Nordpå, foreslår jeg at du plukker opp to på Karl- Johan og sender hjulsette norover for KR: 1000,- frakt.
Hilsen IKKE lapp
Hard Work Pays Off In The Future. Lazzyness Pays Off Now.
Re: Giant XtC ramme, hjulsett, mm
[Re: klein]
#54209523/04/200809:25
Konklusjonen ble egentlig grei; de prisforslagene jeg har fått på ramma og Crossmax-hjula er så uinteressante at jeg velger å sette dette sammen til noe bortimot en ren grusracer (i tilfelle husets datter eller jeg selv jeg skulle få bruk for det).
De delene jeg evt ikke får bruk for legges ut senere.
Sett på en annen måte; bedre sykkel kan jeg uansett ikke få til noe i nærheten av den prisen...