Hei, eg held meg som regel på mtb-delen av forumet, men når eg rydda boda no, fann eg ein gamal racer-sykkel dama brukte ei lita periode for sju år sidan. Ein Concorde Colombo fra kanskje tidlig nittital. Nokon som veit om denne er av nokon verdi? Pumpa luft i dekka og spann ei runde i gata. Fungerte fint, men girvaierane var treige og bør nok smørast opp.
-Tore
Redigert av Oter; 30/03/200818:23.
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds the most discoveries, is not "Eureka!" (I found it!) but "That's funny..." ~Isaac Asimov
Ein vakker doning Ei synd og skam om denne må ende sine dagar på fyllinga. Personleg er mi eiga bod litt for full til at denne får plass. Og du veit nok kvifor
Jess, det veit eg. Du har fire syklar frå før, pluss at du nettopp har adoptert ein gamal merida som skal single-speedast. Kanskje er det det eg burde gjere med Concorden også?
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds the most discoveries, is not "Eureka!" (I found it!) but "That's funny..." ~Isaac Asimov
Begrensa respons her Det tyder vel kanskje på at det berre er å skrote den? Problemet mitt er at eg har minimalt med peiling på racarsyklar, so eg prøvar meg med eit par detaljbilete:
Concorde er et nederlandsk merke og at de på åttitallet produserte syklene sine i Europa har jeg ikke noe problem med å tro på. Utstyrt med Campa krank og krankgir og ellers ei mølje av Shimano-utstyr fra alle rangstiger (RX100 på STI-spakene tilsvarer sånn ca Sora i disse dager) tilsier at her har det blitt brukt & bytta ettersom. Behold forhjulet, se om du kan få brukt kranken til noe fornuftig, få tak i et skikkelig Cinelli-stem som matcher styret og bygg om resten til fixie, så har du en kjempeflott sykkel til å suse rundt i Midtbyen med.
Forslaget om bytte av stem støttes fullt ut, ikke minst p.g.a. lengden! Forutsatt at setet er en del bedre å sitte på enn det ser ut, så er dette imidlertid allerede en kjempeflott sykkel til å suse rundt i bystrøk med.
Men den formelig skriker etter ny girstrømpe bak, og med den kabelroutingen foran ville jeg kastet hyppige og nervøse blikk over skulderen etter stilpolitiets spesialstyrker!
- Dette er en situasjon som jeg er ansvarlig for, og det beklager jeg. (Byggmester Harald Langemyhr)
Behold forhjulet, se om du kan få brukt kranken til noe fornuftig, få tak i et skikkelig Cinelli-stem som matcher styret og bygg om resten til fixie, så har du en kjempeflott sykkel til å suse rundt i Midtbyen med.
Takkar for svar. Fixie er also ein single speed racer. Måtte slå opp den . Men det kan sikkert vere ein god ide det. Om ikkje anna so hadde det no vore eit artigt prosjekt. Ulempa er berre at eg flyttar til Byåsen om eit par månadar. Dvs uforholdsmessig mange bakkar for å kome seg heim. Er ikkje sikker på kor optimalt single speed er for slike forhold.. Har eit inntrykk av at fixie utvekslinga typisk er høgare enn 2:1 utvekslinga som nyttast for single speed mtb.
Sitat: Totte
Forslaget om bytte av stem støttes fullt ut, ikke minst p.g.a. lengden!
Ok, stemmet må ut forstår eg. Sidan det er dama som har nytta den før so vil nok eit lenger stem vere naudsynt dersom eg skulle finne på å ta den i bruk.
Sitat: Totte
med den kabelroutingen foran ville jeg kastet hyppige og nervøse blikk over skulderen etter stilpolitiets spesialstyrker!
Hehe.. såg fint ut for meg.. men eg skal sjå nøyare på det neste gang.
Tillat meg å spikke litt fliser - fixie betyr at du har fastnav, altså en singlespeed uten frihjul. Gjerne også uten bremser, for de mest ekstreme. Tenk trehjulsykkel, så er du der. Vil absolutt ikke anbefale det på strekningen Byåsen-Midtbyen uten mye og lang tilvenning.
Når det er sagt, singlespeed fra Byåsen-Midtbyen-Byåsen er jo genialt. God trening hjem, ikke for mye adrenalin og stress til byen. Bruk 42-21 eller noe til utveksling, og kos deg!
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Aha, I see. Ja det blir no litt forskjellig ja. Trehjulsykkel-style ned Steinberget uten bremser... det er nok for vidarekomne
Skal vurdere single-speed, men dersom eg faktisk gjer det so trur eg at eg vil gjere noko med fargen... den er noko grell.
Dette er "most def a keeper" for en SS/fixie (p.s. du kan også kjøpe flip-flop hub med fix/free).
Det er litt vanskelig å bedømme om det er mest skitt og dritt eller skader på lakken, men dersom det meste er dritt og lakken holder glansen må du jo ikke finne på å omlakkere den (fy!)-- metalic-lilla er jo hot.
Fix it! "A boy in the bush Is worth two in the hand".
Hehe, litt usikker på om eg støttar deg i at metallic-lilla er hot, men det kan no hende at det blir bra dersom eg jobbar litt med den. Lakken er ikkje heilt i tipp topp shape, men det er mest flassande dekalar som gjer at det ikkje ser bra ut. Kunne no kanskje fjerne dekalane då i alle fall. Eller er det fyfy det også kanskje?
-t
Her er forøvrig ein som har bygd om ein concorde columbus til fixie. Såg fin ut den då forsåvidt
Forresten tror jeg 42-21 gir en helt horribel cadence ned bakkene. Da jeg begynte å sykle fixie prøvde jeg meg på 42-18 som var fint opp bakken og passe til skidding, men nedover funket det ikke. Jeg endte opp med 42-16, som jeg synses er et passe kompromiss (ihvertfall i Oslo). Det er også mulig å beholde forbremsen, men da må du bytte ut hendelen, helst til en fra Paul Component hvis du ikke skal bli straffet av fixie-politiet.
Jeg betaler forresten mer enn gjerne frakt til Oslo dersom du skulle finne på å kvitte deg meg skrotet
Marcus
"Just don't ever wear armwarmers with a sleeveless jersey. That's just wrong." BSNYC
Takkar for tips om 42-16 utveksling. Høyres ut som om det kan vere greiare. Må då kunne opparbeide seg litt tempo på ein ræsarsykkel . Trur også at eg ville satt pris på ei frambremse. Kanskje då i samme stil som sykkelen ovanfor.
Skal gi deg eit hint dersom det ikkje vert noko fixie-prosjekt på meg og skrotet treng ein ny heim
Redigert av Oter; 08/04/200814:59.
Bare for å ha det sagt - jeg foreslo ikke 42-21 som fixieutveksling, men som singlespeedutveksling for en relativ "behagelig" tur opp til Byåsens fagre åser etter pub-til-pub-tur i Midtbyen. Du skal være relativt hyper Duracell-kanin for å klare 42-21 nedover de samme åser med fastnav.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Ok, det høyres fornuftig ut egentlig Trur kanskje eg må telle litt tenner og ta eit par testturar med ulike utvekslingar.
Redigert av Oter; 09/04/200809:27.
Men hva du enn gjør, ikke monter bremsehendelen oppå stemet eller på ramma, da får du deng av Bike Snob
Synest dette var ein god ide eg
Ja, hvis du kan planlegge bremsingene i god tid, er sikker på at du aldri kommer til å spidde noen og er trygg på at du klarer å holde balanse/sporvalg/kontrollen i alle situasjoner der du må bremse hardt selv om du må klemme ned på bremsehåndtaket med hele hånda.
Dessutan ser det ut til å vera hendelen til bakbremsen. På ein fixie gir det vel mest meining å prioritera frambremsen dersom du berre skal ha ein. Dåleg idé. Eigaren er minst eit par hakk for opptatt av symmetri.