Mitt navn er Jonas og jeg bor ved Trondheim. Ønsker å kvitte meg med en del deler som bare ligger og tar plass. Jeg har bilder av alt, men fikk problemer via photobucket. Hvis du er keen på bilder straks, kan du henvende deg via følgende kontaktopplysninger:
- Mobiltelefonnummer 48200238
- Mail / msn Jonas_et@msn.com
- PM
... og husk, du finner info og bilder på
World Wide Web hvis du tar deg tid til å søke.
... og for den som lurte, ikke min feil at det ikke er mulig å endre en annonse på dette forumet. Blir derfor automatisk uryddig.
Hjul- Framfelg, sort, SunRims Ditch Witch, 6061 T6 Alloy, 559 X 29mm, skivebremsfeste, Designed in USA
- Framfelg, sort, X-Rims by ALEX, SCE-17 6061-T6, 559 X 17, skivebremsfeste
- Bakfelg, sort, ALEXRIMS DM24, 6061-T6, 559 X 24, skivebremsfeste, 8-delt SRAM 40Nm følger med
Bremser- Shimano Deore, sort, BR-M525, følger med hendel, må luftes
- HFX 9, komplett sett (foran+bak m/klosser, hendler, adaptere, skiver, slanger) Selges ikke før nytt bremsesett er ankommet.
- Mekanisk Tektro H0
- V-bremser, splitter nye, hvite hendler, hvit bakbrems, sort foran, myke klosser, begge hvit wire, F-SET
Bremseskiver- HFX 9, 2 stk av 203"
- Shimano Deore, 1 stk, 160"
- Tektro H0, 2 stk, 160"
Gir- Krankgir (foran), Shimano LX SAINE
- Krankgir (foran), SR SUNTOUR, 42t, 32t, 22t
Drev- Shimano SG X M9 S-22/HG X-22, 4 bolt
- Shimano 22tagger, 4 bolt
- Shimano 42t, 4 bolt inkl. plast bashguard
- RaceFace mellomlegg for drev, 4 bolt
Dekk- Kenda Klaw XT 26 X 1.95 - sett
Hjelmer- Giro Bad Lieutenant. Size M 55.5 - 57 cm. 635 g. Armylook, helt ny
- Giro, sort, vanlig sykkelhjelm, standard, str. s/m
Pedal- Mongoose Standard, sort
Krankarmer- Shimano Alivio, sort, 4 bolt, FC-M410
Krank- Shimano BB - UN53, 68, BC 1.37 x 24, Japan VIA. L <-- LL113 --> R, Sealed Cartridge Unit, firkant
- RaceFace lager-kopper, gullfarget
Stem, sete, setepinne, styre, grips- True stem, sort
- True setepinne, sort
- True styre, nylakkert i sort, vakkert syn
- WTB sete, sort, Sponsors; mongoose, Speed V, Wilderness Trail Bikes
- Standard grips, godt håndtak, lett å montere, sort
- KHEBIKES PYRAMID grips, hvite, splitter nye
Ramme- Mongoose Tyax Elite, må pusses og lakkeres på nytt ettersom at paintjobben ble et helvetessyn, bremseskivefeste
Dempere- Sr Suntour 100/80mm, kan lakkeres hvit eller sort.
- Marzocchi 66 RC 170mm singelkronet, sort
Alpinsko- Slalomsko. SALAMON ELLIPSE 8.0 . customfit, sesifit, 3D buckle, str 40. (usa: 25.5) walk/ski modus.(knapp). Advanced Chassis technology,
Snøbrett / Snowboard- Nybegynner brett + sko (str 40). Navn: SM FS 138 HOOGER. Justerbar binding og greie funksjoner på feste (der du fester skoene).