Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Manglende varer i forsendelse fra CRC.

Manglende varer i forsendelse fra CRC. #521114 04/03/2008 13:57
Victrg Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Bestillte noen varer fra CRC, det var bla 3 sett med flaskeholderskruer i rødt og to sett i svart( http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=6267 )
Overraskelsen var jo tilstede når jeg fant ut at det manglet et sett med svarte bolter. Skrev en mail til CRC og spurte hva som var videre saksgang.
Fikk svar fra CRC i dag:

Hi

Can you please email us a copy of your invoice and photographs of the items
that you received. Once we receive these we can investigate.

Ehh, tja vet ikke jeg man hva beviser et bilde av hva jeg har fått? Kunne de ikke like gjerne bedt om et bilde av den de ikke har levert? yawn
Kopi av fakturaen er vel greit, den viser jo hvem som har kvittert ut og pakket der borte.
Det er vel heller usikkert at jeg gidder å bruke tid på å scanne inn kviteringen og ta bilde av resten av forsendelsen. Det her dreier seg jo bare om ca 25,-NOK.
Jeg personlig finner denne episoden litt foruroligende(mtp internetthandel) og fornøyelig. ::

Victor
Re: Manglende varer i forsendelse fra CRC. [Re: Victrg] #521116 04/03/2008 14:02
Lapavoni Offline
Ivrig
Ivrig
Ingen grunn til bekymring. Tror nå jeg. Jeg kjøpte noen skivebremser og den ene festebraketten manglet. Jeg måtte derfor kjøpe denne på BAB. Jeg fikk rabattkupong på utlegget mitt til neste gang jeg skulle handle.

Det med bilder var nå litt rart. Jeg tror saksbehandleren leste mailen din litt fort.

Re: Manglende varer i forsendelse fra CRC. [Re: Lapavoni] #521122 04/03/2008 14:16
Victrg Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Så dette aviker fra saksgangen du hadde når du manglet adapter/festebrakett?

Tror ikke det var rom for å feiltolke min mail. Sender uansett et svar. Jeg er som sagt ikke urolig for disse boltene eller de 25 kronene, synes bare problemstillingen til internetthandel er til ettertanke. Jeg har handlet der og mange andre steder mange ganger uten noe som helst krøll.

Redigert av Victrg; 04/03/2008 14:17. Rediger grunn: Hmmpff

Victor
Re: Manglende varer i forsendelse fra CRC. [Re: ] #521227 04/03/2008 17:42
Victrg Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Og dette løste seg særdeles kjapt. Etter en ny mail fra meg med oppfølgende spørsmål og klar melding kom kontrameldingen. De sender de manglende boltene ASAP. yes

Victor
Re: Manglende varer i forsendelse fra CRC. [Re: ] #521241 04/03/2008 18:00
kmidd Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: Tohjul
man er av typen som er sleip

Pussig at de ikke ville ha bilde av kjøper. For å vurdere hvor sleip han ser ut...

Moderator  support