skulle sette på den nyinnkjøpte Reba WC'n i dag....men så måtte sjalter og bremsehendel av styret for å få på lock-out'n...enkelt og greit...men så når det skulle på igjen......da skjedde det utenkelige....innfestingen til bremsehendelen sprakk (regelrett sprakk i biter) når jeg skulle skru den til igjen!??!?! Og jeg som akkurat har kjøpt nye bremser... har ikke fått sykkelen i skogen en eneste tur ennå?!?!? Daaaaahhhhhh!! Noen ideer???? Noen som har en HS33 Evo II hendel liggende???? Høyre side....
Re: Brekasje på min helt nye Magura hendel
[Re: RayRay]
#51901228/02/200815:32
Hmm.. Nå som jeg trodde jeg hadde en sjans.... Jaja..
ja, jeg har lock out'n på høyre side... sliter litt med venstrehånda etter noe fingerbrudd og litt surr, så prøver å holde den i "ro" på styret, så får den andre handa jobbe! hehehe
#51912428/02/200820:25
Jepp.. Jeg er et par skritt foran... men jeg er visst litt sær, for det er ikke mange i norge som lenger kjører hydrauliske felgbremser....så importøren har ikke løse hendler, single bremser, eller sett...... kun klosser og slanger...
#51917228/02/200821:55
Jeg la inn en bestilling i natt....hos CRC...så da er det bare å smøre seg med tålmodighet... Denne gangen fikk jeg aldri noe alternativ til transport... Jaja.. samme det.. Jeg valgte å ta med et par småting ekstra i stedet for å betale i dyre dommer for frakt.. Hehe.. Har nesten ikke tid til å sykle om dagen uansett, bortsett fra lenge etter solen har gått ned, som etter min mening ikke er like gøy!
Men da er det ny hendel på vei i hvert fall, så da kan jeg fortsette å være "sær" og kjøre magura felgbremser!!!!!!!!!