HEi og hopp,
Jeg aner en mulighet for at skisesongen er over....så da selger jeg unna litt...
Völkl Racetiger GS 2008 185 cm m. Marker IPT 14 Race bindinger. Dette er knallgode cruiseski for de som liker litt større svinger og gjerne masse fart! De sitter på alt underlag, skulle nesten tro de gikk på skinner! Veil. pris/pakkepris hos Anton Sport er 10499,- for disse. De er brukt en uke i Italia i slutten av januar, thats it! Selges for 4500,-
Völkl Mantra 2007 191 cm m. Marker The Duke binding din. 16. Dette er skien som kan gjøre ALT! Den har lav vekt, og er knall til topptur, også siden bindingen har gå funksjon! Den er bred nok til å flyte godt i løssnø, den sitter som støpt i bakken og er skikkelig morsom å kjøre med! Skal man ha et par ski, er dette kongeskien! Veil pris på skiene er 6995,- og bindingen 3999,- Dette paret har vært 3 dager på snø i Hemsedal. Selges for 5000,-
Marker The Duke bindinger. Som nevnt over en binding med gåfunksjon, som en rando binding. Eneste store forskjell er at the Duke er laget for bredere ski, og det er tatt vesentlig mer hensyn til kjøring enn gåing.. Fjæra går til 16, så denne sitter på så lenge du ønsker! Veil. 3999,- Disse er HELT NYE i eske! Selges for 2300,-
Look P15 Racing bindinger...legendarisk binding som kan brukes til alt! Ingenting som gir bedre kraftoverføring enn dette! Helt nye! Veil. 2699,- selges for 1200,-
Atomic M11 støvler, 2007 modell, røde og hvite str 28,5(mondo) Pent brukt siden desember. Knallfine støvler å kjøre med! Jeg har "oppgradert" de med Superfeet såler. Støvlene koster vel ca 3500,--4000,- og sålene 399,- selges for 1600,-
Giro Nine hjelm med "skjerm/bremm", sort, 2008 modell, brukt en helg på ski, passet desverre ikke heeelt på mitt hode.. str XL. Veil. 1799,- selges for 800,-
Har også noe staver liggende, carbonstaver fra Leki, Excel og K2, fin stand, men brukte.. lengder fra 125-135 cm.. Går 200-300,- pr par..