Kona har fått det for seg at hun skal trene langs asfalten i år, derfor: Noen som har en okey sykkel til salgs, str M? (hvis det heter M på landeveien??)
Kona har fått det for seg at hun skal trene langs asfalten i år, derfor: Noen som har en okey sykkel til salgs, str M? (hvis det heter M på landeveien??)
har en Daccordi ramme m/Colombus Genius rør liggende, brukt noen få ganger og parkert for en rekke år tilbake pga litt liten str. Str.er 55cm, passer de rundt 173-178. For denne ønsker jeg 3000,- Har og D/A bremser (nye i eske), ITM Eclipse stem og styre, Syncros setepinne. Hvis det er av interesse, ta gjerne kontakt. evt tlf 45 40 16 41
Har en Merida Theorema Road 907 som jeg lurte på å få ut av huset. Størrelse 56 og passer meg på 176cm bra. Tenkte meg 10 000 for den. Har muligens noe ekstra drev og en kassett som kan følge med. Ramma er strøken, men noe små skraper på ene bremsehendelen, styreenden og styretapen etter litt kløning i lav fart . Ser du ikke bor så langt borte i gata så er mulig å både se og røre, hvis det var av interesse.