eh, 55 er vel ikke helt det samme er all mountain serien vel så vidt jeg husker. Nye ytterbein m/krone, ny qr20mm, ny dim på innerbeina, ny innmat(eller sistnevnte varierer vel veldig fra modell til modell). Sl modellene generelt stilles vel ved hjelp av luftkamre, nå på en noe bedre måte enn det noe finurlige systemet 05 modellen av all mountain sl jeg hadde. Skal ikke si dette helt sikkert, men vil være noe rart om en må åpne opp en luftgaffel for interne justeringer av høyden(står og på crc hvordan høyden justeres for den årvåkne leser

). 66 sl'en er vel og en noe mer påkostet gaffel, dvs den er en lett 180mm gaffel som tilsier at den gjerne er bedre enn en litt tung 160mm gaffel. Jeg hadde heller gått for 66'en tror jeg, men kommer litt ann på bruket ditt. Er og negativt at den ikke har qr20mm som årets. Den veier jo en del og kan fort bli veldig overkill for mye kjøring. Billig fox fra ebay eller statene er jo og et greit alternativ. Jeg vet ikke, jeg er litt feil person å spørre siden jeg alltid vil anbefale noe dyrere

hehe
når jeg tenker meg litt om, er det ikke en 66 tilsalgs her inne? eller, prisen på crc er jo ikke så verst uansett.