Personlig skal jeg dessverre gifte bort min bror denne helga. Bare fire mil fra dette strålende arrangementet. Etter uteblivelse fra to barnedåper, uprofesjonelt nok lagt midt i høstjakta, har jeg lite å gå på i forhold til deltakelse i dette giftemålet. Skal tenke på dere og spise ei rar pølze på deres vegne.
Personlig skal jeg dessverre gifte bort min bror denne helga. Bare fire mil fra dette strålende arrangementet. Etter uteblivelse fra to barnedåper, uprofesjonelt nok lagt midt i høstjakta, har jeg lite å gå på i forhold til deltakelse i dette giftemålet. Skal tenke på dere og spise ei rar pølze på deres vegne.
mvh OveR
Timeplan:
Fredag ettermiddag/kveld: Heisbasert sykling i Trondheim sentrum Lørdag formiddag: SSNM Lørdag ettermiddag/kveld: Broderbryllup Søndag: Fellestur i B- eller E-marka
Værsågod, Ove, det var da så lite.
Ole
"Utrolig kastearm på disse veganerne"
Re: Offisiell dato for SSNM 2008 i Trondheim!
[Re: olganga]
#50827402/02/200812:22
Lørdagen utgår dessverre. Siden det er NM i SS så er kanskje ikke selve rittet det mest sentrale, så jeg forsøker selvfølgelig å delta på fredag hvis det er mulig. Når du vet hva som drikkes bare få kilometer fra Trondheim sentrum så ligger jeg vel tynt an til søndagens fellestur.
Njæh, men vi kan alltid sette av 7 sekunders empatisk taushet under premieutdelingen på lørdagskvelden og tenke på deg, der du ligger unna middagsbordet i grendahuset og gauler fordi noen forfylla bryllupsgjester har tråkket på hånda di ...
Kanskje jeg henger med,men jeg vet ikke nå. Du da? Tillater hr. svart-og-hvitt-bilde-av-lettkledt-tysker+andre-i-bakgrunnen fixi'es under SSNM?
Dette her motiverer meg til til å kjøpe et frihjul(!) - mest for sykling før/etter SSNM, da jeg regner med å bli drasset til knotestier så det er greit å kunne komme seg litt raskere frem enn til vanlig!
Noen som vet hvor en kan kjøpe et slikt en? DUO 16/18T
Et slikt får du på Cyclecomponents eller Jenson. Har sett på noe tilsvarende selv. Men lurer på om det blir mye drass å flytte hjulet frem og tilbake, alt ettersom hvilke tenner man bruker...
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
[Re: Knirkekne]
#50981506/02/200807:10
Ideelt sett skulle jeg hatt 16/19. Hvis jeg bruker 38:16 og 36:18 vil bakakslingen ikke forflytte seg bak/frem i det hele tatt da totalt antall tenner er det samme. Akkurat nå har jeg giringa i 38:16 og 34:20.
Nå er det jo, som pinkemma sier, bare drøye to mnd. igjen til startskuddet smeller. Og hva er vel bedre enn en liten eyeballing av konkurrenter og kompiser? Hva med en felles singlespeedtur (andre kan kanskje til nød være velkomne) for de trønderskbaserte håpa? Jeg foreslår en tur til uka, f.eks. onsdag 23.4 klokka 19:00. Ettellerannetstedmedlittbakkerogterreng. Anyone?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
[Re: Hæ?]
#53994518/04/200813:07