Jeg trenger anbefaling på et ok hotell i nærheten (få minutters gangavstand!) av teater/musical/br.museum/ tottenhamcourt road. (Bodde der senest for et par år siden men kan for alt i verden ikke huske navnet. Og forresten - hvis det kan hjelpe på assosiasjonene - like i nærheten var det en butikk med rådyr whisky som spesiale og eneste salgsprodukt!) Har sett mange av disse spm her på forumet - og de kjeder meg - men nå står jeg altså med skjegget i postkassa selv. Sic!
Det ligger haugevis med hoteller i det området. maps.google.com kan nok hjelpe deg videre.
Redigert av syKjell; 24/01/200820:54.
Dette er min signatur. Det finnes mange som ligner, men denne er min. Min signatur er min beste venn. Den er mitt liv. Jeg må mestre den som jeg mestrer mitt liv. Uten meg, er signaturen meningsløs...
Re: Tips meg du som er godt kjent iLondon
[Re: syKjell]
#50504224/01/200820:54
Hei, bodde i mai i fjord på et hotell på Russel Square, rett bakenfor British Museum, ikke langt unna, Hotell President. Helt ok standard etter London forhold.
Re: Tips meg du som er godt kjent iLondon
[Re: progres]
#50519125/01/200809:20
Det slo meg plutselig at jeg har bodd på et hotell rett i det nabolaget jeg også for noen år siden - Royal National. Ikke like fint som navnet, men grei standard og grei pris (etter London forhold)
Dette er min signatur. Det finnes mange som ligner, men denne er min. Min signatur er min beste venn. Den er mitt liv. Jeg må mestre den som jeg mestrer mitt liv. Uten meg, er signaturen meningsløs...