En Tinbred med EBB og Rå-loff var faktisk den første On-One jeg så i Real Life. Den dukker til tider i sykkelstativet her på jobben og er en rett så fin sak... Fruens 456 holder ikke helt samme stil men er en kjekk sykkel uansett.
En Tinbred med EBB og Rå-loff var faktisk den første On-One jeg så i Real Life. Den dukker til tider i sykkelstativet her på jobben og er en rett så fin sak... Fruens 456 holder ikke helt samme stil men er en kjekk sykkel uansett.
Hvaaa? Finnes det virkelig feinschmeckere med fabelaktige sykler som ikke poster dem ustanselig her på forumet? Betyr dette at man ikke har den totale oversikten over samtlige norske entusiaster ved å henge her inne? Finnes det i det hele tatt terrengsyklister som ikke viser fram all blingen sin på terrengsykkel.no? Er det faktisk et liv der ute, uten at vi vet om det?
Jeg er rystet ;-)
Men når det er sagt: Den derre hørtes jo ut som en stas-sykkel av rang!
Det er ganske mye kakling i mtbr-29er-hønsegården for tiden om eksklusive ti-29ere fra Mones (Merlin-Jones), Black Sheep, Willits, Lynskey, DeSalvo, Strong, Seven, Vicious, Dean, Moots, Eriksen, Quiring, etc. Mye tyder på at ti-trenden, for ikke å snakke om en slags Re-trending the Ti, har slått an for fullt hos tjuenier-folket.
Men blingtrenden i 2008 går nok også i retning av billigere, asiaproduserte thai ti-rammer i 29er-utgave, skal du se.
For eksempel har både Niner og Vassago annonsert lekre 29er-HT-ti-rammer ("lekre" i hvert fall for oss håpløse proporsjonsestetikere uten vinnerambisjoner i noen SS-mesterskap whatsoever).
En Niner i titan kunne muligens fått meg til å konvertere i alle fall... Nå gjelder det bare å ikke tenke for mye på det, siden den vel snart også er å få tak i.
Det er ganske mye kakling i mtbr-29er-hønsegården for tiden om eksklusive ti-29ere fra Mones (Merlin-Jones), Black Sheep, Willits, Lynskey, DeSalvo, Strong, Seven, Vicious, Dean, Moots, Eriksen, Quiring, etc. Mye tyder på at ti-trenden, for ikke å snakke om en slags Re-trending the Ti, har slått an for fullt hos tjuenier-folket.
Men blingtrenden i 2008 går nok også i retning av billigere, asiaproduserte thai ti-rammer i 29er-utgave, skal du se.