Noen som har noe holker til twistere liggende?? Det kom jeg plutselig på at jeg ikke har.....jeg har kjøpt inn et passe bredt styre, men det blir litt drøyt med standard lock on grips på utsiden av twisterne.....
Redigert av RayRay; 22/01/200806:30. Rediger grunn: korttidsminne
Re: Endelig kan prosjektet begynne..
[Re: Arnebv]
#50377622/01/200806:35
Åååhhh.... Da blir jeg jo nødt til å bygge ENDA en da jo... Sukk... Send meg en PM om noen som helst hører noe som helst om at denne er i salg noe som helst sted!!!!!!
[Re: RayRay]
#50408522/01/200816:14
Tenkte jeg skulle prøve å fyre av en mail til dem i år også for å høre. Sier fra hvis jeg får vite noe. www.sykkelbutikken.no kan jo være et greit sted å begynne jakten. Eller avslutte den for den saks skyld...
I fjor var den i alle fall ikke tilgjengelig verken i Europa eller Nord Amerika, så hvor den egentlig var å få tak i må gudene vite...
Jeg tok meg en liten testtur rundt i Sandvika sentrum, i mangel på kunnskap om stier i nærheten og forøvrig i mangel på skikkelig lys/dagslys, og dette virker veeldig lovende!!
Jeg har også fått hengt den på vekta...for syns skyld satte jeg på noe maxxis 310 dekk...noen fler som skulle tippe??
#50417222/01/200819:53
Jeg trenger ny setepinne!!!! Noen som har noe morsomt? Litt sær dimm spør du meg, 27.0....... Noen som har noe, eller har noe godt forslag til noe nytt?? :-)))
PS! Den må være over 35 cm!
#50418922/01/200820:58
jepp.. Jeg har sett på de... ellers lurer jeg litt på en fra Use, i 25.0, så de hadde fått inn thermoplast shims i 25->27.0 på crc.... Men det tar så lang til.....
Jepp, den ble et par cm for kort... Vil ikke kjøre med for kort "overlapping" heller, synd å risikere brekasje for en del som er så enkelt å skifte ut.. :-)
#50422422/01/200822:54
Levering fra CRC trenger ikke å ta mer enn tre dager hvis varen er på lager og DHL *host* ikke roter bort pakken din på veien... Frifraktalternativet tar garantert lang tid.
På den andre siden er det kanskje ikke helt lønnsomt å betale for frakt med DHL hvis du bare skal ha setepinne og shim...
www.aspirevelotech.com fører også Thomson og de har i tillegg veeeldig gunstige fraktalternativer