Hei, jeg vurderer nå og selge min kjære thunderball, grunnet overgang til fulldempet sykkelen er kjøpt August 2006. pent brukt, ingenting er galt, funker 100%.... nettop skiftet krank,luftet bremser,og justert skruver osv. jeg har gått over hele sykkelen .... sykkelen er UBER SMUUD!.sykkelen er ikke mye orginal,bare rammen som er orginal. sykt deilig hardtail.
DELER: Ramme: mongoose Thunderball 2006 ( gul ) - noen småriper, og slittasje etter wiere Felger: mavic D321 ( bak ) HELT ok, ikke noe galt Linus Pro Disk ( fram ) - HELT ok, ikke noe galt Krank: chainguide - nettop skiftet krank. kjøpte chainguide i november Bremser: shimano deore XT ( hydroliske ) - nettop luftet Stem: GT - helt ok Gaffel: Marzocchi Junior T 2004 - nettop tatt service super deilig gaffel Dekk: Maxxis high roller 2,5 (fram) - LITE slitt, brukt pent Maxxis Minion Dh (bak) Nytt i August,ikke brukt mye. Slanger: maxxis downhill slanger - OK Setepinne: BBB - ny i desember Sete: velo - nytt i desember Holker: biltema (syyykt gode) - ny i desember Skiver: 203mm fram og bak - helt fine,ikke noe rust decaler: FOX,RACE FACE og DIRT WORKER Gir: shimano deore xt - helt fint Nav: shimano deore xt - helt fint som sagt sykkelen er syykt god og sykle med
PRIS: 8000kr elr BUD PS: piggdekka følger IKKE med.
DELER! Selger også 1 par dekk: geax Lobo Loco - 2 måneder pent brukt Pris: 500 for begge elr bud.
selger: et par bremser: tektro auriga comp hydrauliske med skiver. 160mm fram og bak. - bakbremse trenger og luftes,frambremsa er ubrukt Pris 1500kr elr bud
Kontakt meg på tlf: 90120808 elr mail: lauten_95@hotmail.com