Suverene reflekser til leggene som gir drit bra effekt samtidig som de gir et ekstra lag som skjermer for den værste søle- og saltspruten. Selges for kr 80,- pr par.
Re: Reflekslegger til vintermørket
[Re: TFJO]
#48378024/11/200721:23
Jeg skal innrømme at de ikke er så stilige, men poenget er at de synes og at du synes i trafikken. Det er mer enn nok av blinkende lamper både foran og bak på både sykler og syklister. Dette skiller seg ut og de synes. Derfor "drit effektive"!
#48558327/11/200716:18
Hei du anonyme som har sendt meg beskjed, men som jeg ikke får svart! Dette er en ren privat greie basert på en ide jeg kom på med å sy om en refleksvest fra Biltema. Jeg syntes ideen var for god til å ikke dele den med meg, så gjennom en bekjent som handler tekstil med østen fikk jeg sydd opp noen par jeg tenkte jeg skulle selge for å få råd til å kjøpe meg en ny demper til våren.
Originalen, eller den jeg sydde selv, har holdt i to år og funker fremdeles, og jeg kan med hånden på hjerte si at "kopien" fra Kina har vesentlig bedre søm selvom den er enkel.
Tanken var at de også skal gå utenpå bukser, men det er jo helt avhengig av hvor tykk den buksa er. Målene ved borrelåsfestene er (øverst til nederst) 38-41-30. Strikken og borrelåsfestene gir deg gir deg fleksibilitet på +/- 5 cm.
MVH Tormod
#48575627/11/200721:09
Kjempeidé. Jeg bidrar gjerne til at du kan få deg en gaffel til våren TFJO. Jeg mener jeg så deg sykle langs Bærumsveien (Haslumrundkjøringen og vestover) med et par slike i vår/vinter. Jeg kommenterte refleksene, og vedkommende (deg?) sa de var hjemmelaget.
Jeg gir beng i stilpolitiet, og ønsker å bli sett tilogfra jobb.
Jeg sender deg en PM.
Den som ikke griper dagen, kan like godt ta kvelden
Det stemmer! Det var nok meg. Jeg husker ikke om du syklet forbi meg eller motsatt, men håper jeg syklet forbi deg slik at han som er bekymret for at de ikke er effektive nok blir kvitt bekymringen i forhold til hastighet. PM mottatt og besvart!
#49032608/12/200708:54
Jeg har fått meg et sånt sett, funker helt suverent. Anbefales! Ikke er de i veien for noe som helst heller. Sykler en del med sekk, og er alltid bekymra for om refleksvest er godt nok når sekken er utenpå. Ikkeno problem med TFJO's "oppfinnelse".
sv
#49066709/12/200713:12
Etter responsen å dømme er det mange som nå forhåpentligvis har fått nytte av refleksene og jeg har råd til ny demper. Jeg har derimot flere par igjen til de som måtte ønske å synes ekstra godt i trafikken! MVH Tormod
#60572907/09/200818:34
OK, jeg har også funnet ut at dette er en god investering med tanke på vinterens pendleoppgaver..! Tar gjerne to par jeg og, om det er igjen. Sender du meg et kontonummer og prisanslag m/porto?
Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok fagreste livet lever den som vet måtelig mye
#62108108/10/200818:20
Eg kan også skrive under på at desse fungerer bra. Det store reguleringsområdet gjera at dei passer like godt på ein tett sykkelbukse som ei regnbukse på ein våt haustdag. Alle som sykle langs vegane nå burde investera i desse, til denne prisen er det nærast ei gratis ekstraforsikring.
Jeg får stadig gode tilbakemeldinger fra folk som har kjøpt at refleksene funker bra. Jeg har fortsatt noen par igjen så det er bare å bestille hvis det frister. MVH Tormod