For å få litt avveksling... Det ble mumlet i mørket om å prøve seg i Lillo på neste treff...
Tidspunkt f.eks kl 20:00(?) Hva er beste utgangspunkt, ser at mye pleier å starte fra "parkeringen øverst i Årvollveien"?
Her trengs jo skikkelig guiding, det er lite jeg kan bidra med i alle fall. Tmork er forespurt, men er jo litt usikker, så andre lokalkjente må gjerne bidra! Elleres er selvfølgelig alle i god tirsdagsklubbånd velkommen til å bli med!
Hva mener folket?
Redigert av KTL; 22/11/200712:52. Rediger grunn: Endret tidpunkt!
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
Høres fonuftig ut hCon. Må være der nåla står i kartet så vidt jeg kan forstå, ser ut som et bra utgangspunkt, og ikke umulig å nå for T-banere heller?
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
Den delen av lillomarka har jeg aldri startet fra!
om det er ønsker om å starte fra Langsetløkka, og ta turen som vi tok på Søndag Barlindåsen så kan jeg godt guide.
Om det er ønsker å starte fra Tmork sitt idealsted, kan jeg også stille som guide derfra. Men da blir det litt øvelsesguiding der nå i helgen Jeg rotet litt og ble litt usikker i går, da jeg tok opp jakten på tmork med følge
Har kommet frem til at det er "langt over middels brillefint" på den ene Lilloturen idag :))
Det var meget vått fra Kjelsås og opp Barlindåsen, men med minusgradene som er meldt der i morgen og tirsdag, tror jeg dette kan bli meget raskt underlag
Guider gjerne her; om ønskelig. Kan også guide fra Årvoll, men lar gjerne andre kjentmenn bistå der.
Er også positiv til andre strøk, alltid moro med nye stier
En avsluttende tanke: de som kjører piggfritt fra Kjelsås nå er adskillig tøffere enn meg!
Kjerringa har noe julebord/kick-off drit på tirsdag selvfølgelig. Jeg er barnevakt. Lillo ruler.
Er ikke hun for gravid til å bli med på sånnt da???
Værgudene vil oss vel, men hvor begynner vi -jeg kjenner ikke Lillo i det hele tatt, så det er fint hvis noen mener noe om, eventuellt beskriver de startstedene som er foreslått.
mvh Knut Tore
Vi stiller som vanlig med en skvadron fra Son. Blir kult med lillo og lys.
Jobber litt med kropen i dag, etter utflukten til Kongsberg på søndag. Fy f... for en tur. 6,5 timer med sinnsykt fete stier og ikke minst naturopplevelse. Skal kjøres mere der ja.....
Grip dagen, i morgen kan du ligge klistra rundt ei bjerk.....
Høres fonuftig ut hCon. Må være der nåla står i kartet så vidt jeg kan forstå, ser ut som et bra utgangspunkt, og ikke umulig å nå for T-banere heller?
Blir det da riktig at oppmøte sted er på nåla kl. 20? Er det piggdekkføre her nå?
Arild
Jeg tipper det er som resten av Osloskogen, bart og tidvis islagt. Det kom et lite snøfall i helga, og enkelte steder ligger det igjen frossen slush. Så pigg er nok det safeste.
Da spikrer vi: Start: Utfartsparkeringen til Lilloseter se spiker i kart kl 20:00 Gaid: hCon Vel møtt alle sammen, ta med kjente, i tirdagsklubben kan alle bli med! Føret ser ut som lys + pigg...
mvh Knut Tore
Ser ut til å bli en kongedag i dag. Håper lillo viser seg fra sin beste side. Vi fra Son er der nok noe tidligere. Ca. kl. 19 tenker jeg. Blir litt "happing" i området 1 times tid. Andre som kan komme, still gjerne opp.....
Freddies på, check. Klæerne hengt frem, check. Sko tørre,..ch... Tørkeskap ! Check Sees i kveld.
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/