Hei
Tenkte å selge følgene deler.
Identit Mr hyde ramme, Liten bul i over røret på ramma, men det spiller ingen rolle.
sete pinne / klemme følger med
styre lager kan følge med.
Race face isis krank lager følger med, ingen slakk.
Gusset bash gard kan følge med ramma.
XTR fram gir også. det er litt bøyd, men funker fint til 2 drev.
Kom med bud.
Har en shiver gaffel som jeg vurderer å selge.
Har nettopp bytta olje på den. den ser ut til å være i god form.
ingen riper på inner beina. og minnimalt med riper på ytter beina.
Kom med bud.
Har ett halo freedom hjul med Hone nav som selges. selger med Hone gir og Deore girskifter. Nye kuler i navet. ser ut til å være i bra form. felgen tåler mye hjuling. Ingen bulker elelr hakk eller riper i felgen. den ser veldig bra ut.
Kom med bud.
Har ett bar deore (med Hone calippere) bremser med godrich bremse slanger som selges. Di virker. bør bytter klosser. jeg er ikke så veldig fornøyd med bremse kraften men kansje det Hjelper å bytte klosser. disse bremsene går BILLIG!!!! følger med en flaske med bremse veske.om du trenger. Den en koblingen til Bremse hendelen er litt dålig. men fikser det føre jeg sender dem av gårde. Den ene hendelen er litt bøy også.
har også ett RooX dh, manitou splice gaffel, Bontrager Race Disk fram hjul, Div stem. En Trek Bruser ramme. med en dura ace sete pinne, går billig.
Ikke vær redd for å komme med ett skam bud.
Ps.
Her er bilde av ramma. å gaffelen. gaffelen ser litt ander ledes ut nå. men hjemme laga lapper foran som funker bra. Nye bilder håper jeg kommer i løpet ta helga.
http://static.nettby.no/users/r/o/o/roox/files/P3180053.JPG