Ikke at dette er min greie på noen som helst måte, men er det gitt at dette er noe hesten lider av? Blir det veldig stor forskjell på om dyrlegen kommer med et-eller-annet i plast som hesten tømmer seg i eller om vedkommende her stiller seg til rådighet for samme formål?
Ikke at dette er min greie på noen som helst måte, men er det gitt at dette er noe hesten lider av? Blir det veldig stor forskjell på om dyrlegen kommer med et-eller-annet i plast som hesten tømmer seg i eller om vedkommende her stiller seg til rådighet for samme formål?
Som i at det er gitt at han skal ha hestefanten i pompen??
Vel.. Da er jeg rimelig sikker på at pompen revner, og i så måte må han bare kjøre på. Kommer nok til å miste en del blod.. Ævvv!!
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
For ikke å snakke om når dyrlegen trer på seg plasthansken som går opp til skuldra...
Som i at det er gitt at han skal ha hestefanten i pompen??
Vel.. Da er jeg rimelig sikker på at pompen revner, og i så måte må han bare kjøre på. Kommer nok til å miste en del blod.. Ævvv!!
Hestefant i pompen ender sikkert i fordervelse. Det går som det gikk med Mr Hands....
Ønsker å kjøpe : Campa krank, 172,5. 2015 modell. Kompakt/semikompakt Chorus eller bedre.
Re: Hvor mye koster en hest?
[Re: eGo]
#47513906/11/200710:28
Kan det være mulig at han gjør dette for å skape debatt rundt at det ikke finnes forbud mot sex med dyr?
Hva slags person vil tro at det å sende brev til fedre av unge hestegale jenter m.fl. og be om sex med dyret er den enkleste løsningen? Er det en gruppe menneskser som ville bli mer provosert enn denne?
Om jeg hadde hatt en hest og det kom en kar og tilbød meg 300.000 kr for å ha sex med den så tror jeg nok jeg ville vurdert det, forutsatt at jeg kunne vært sikker på at hesten ikke hadde vondt av det...
Men her er det snakk om en hoppe. Kanskje tromsømannen ville ha seg en ordentlig hingst? Da er vel en aluhest med doubble-butted rør å foretrekke? Jeg spør bare fordi dette har jeg overhode ingen preferanser på...
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Hvor mye koster en hest?
[Re: Ole]
#47535006/11/200716:27
Om jeg hadde hatt en hest og det kom en kar og tilbød meg 300.000 kr for å ha sex med den så tror jeg nok jeg ville vurdert det, forutsatt at jeg kunne vært sikker på at hesten ikke hadde vondt av det...
Allerede her satt jeg og lo høyt! Herregud for en tråd!
I helga tok saken en ny vending da rideklubben oppdaget en plastpose med cirka 50 000 kroner i festet til en fjøsvegg.
Betyr det at mannen hadde arrangert seg billigere direkte via en av hesteeierene i rideklubben? Eller er han så rik at dette er bare som litt vanlig smøring å betrakte? Dette er da svært så spesielt, er det en sånn måte å komme ut av skapet på? Jeg mener, han kunne sikkert ordnet seg mer diskret. At dette er en aksjon for å få dyresex forbudt igjen, det er kanskje ikke så sannsynlig? Hvem putter 300 000 i noe slikt?
En annen ting er vel at hesten må bli dopa ned først, ellers sparker den vel? Kan fort bli litt farlig, det der. Og hester er da også veldig store, hvor trange kan de være? Jeg mener, hvem betaler 300 000 for å få ha seg med noen som er vide? Sier ikke dette alt om standarden på norske jenter??