Dirtdigger (SonCK) Røilen D'e'kerfnahh (SonCK) Ceslinn (du får selvfølgelig med deg noen av de andre jentene og kommer!) Santacruz LarsF (SonCK) Subs Alfen Trondmann Laxeluz Altabjørn Diabloto Hebbelille Fumio (SonCK) Lars U (SonCK) Bjørn Erik (SonCK) Dag (SonCK) Hallgeir deCadence (i sivile sykkelklær) MuddyBear(ankommer selskapet litt utpå) El Jefe mtbmaniac KTL (det ble påpekt at jeg burde stikke innom)
Mistenkte, fremdeles ubekreftede i denne tråden: JMogensen(?)
Kjartandaddy i ånden
Noen jeg har glemt?
Fremdeles noen FÅ ledige plasser igjen!
Som for tirsdagsklubben generellt gjelder ingen regler om hvem som får være med eller ikke -ALLE er velkommen til å melde seg på! Er du ikke medlen i klubben sier du? -det er ikke vi andre heller det!
Redigert av KTL; 08/11/200714:14. Rediger grunn: flere rykker inn
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
må jobbe frem til ca. 2100 i sentrum; men kommer utover rett etter det. Så, en litt sen ankomst på meg i sivil... får leve etter mantaet: better late than never
Eg ser eg allerede er på deltakarlista, men eg må presisera at på grunn av jobb så rekk eg berre festlighetene på Egon, og ikkje syklinga. Det er inga grunn til å vente på meg på Skullerud med andre ord...
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Dirtdigger (SonCK) Røilen D'e'kerfnahh (SonCK) Ceslinn (du får selvfølgelig med deg noen av de andre jentene og kommer!) Santacruz LarsF (SonCK) Subs Alfen Trondmann Laxeluz Altabjørn Diabloto Hebbelille Fumio (SonCK) Lars U (SonCK) Bjørn Erik (SonCK) Dag (SonCK) Hallgeir deCadence (i sivile sykkelklær) MuddyBear(ankommer selskapet litt utpå) El Jefe mtbmaniac KTL (det ble påpekt at jeg burde stikke innom)
Mistenkte, fremdeles ubekreftede i denne tråden: JMogensen(?)
Kjartandaddy i ånden
Noen jeg har glemt?
Fremdeles noen FÅ ledige plasser igjen!
Som for tirsdagsklubben generellt gjelder ingen regler om hvem som får være med eller ikke -ALLE er velkommen til å melde seg på! Er du ikke medlen i klubben sier du? -det er ikke vi andre heller det!
hebbelille er SoonCK (med 2 O'er) akkurat som JMogensen, som blir snakket til i kveld på SoonCK's tradisjonelle julebord. Blir det like rolig som i fjor, kommer vi neppe på jobb om mandagen. Og Arild brenner aksjekapitalen sin. Hallgeir fra ås er også medlem i SoonCK. Lurer på om det er pga. julebordet....
Redigert av D'e'Kerfnahh; 09/11/200709:05. Rediger grunn: sry, glemte deg Hallgeir.
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Dirtdigger (ZoonCK) Røilen D'e'kerfnahh (ZoonCK) Ceslinn (du får selvfølgelig med deg noen av de andre jentene og kommer!) Santacruz LarsF (ZoonCK) Subs Alfen Trondmann Laxeluz Altabjørn Diabloto Hebbelille (ZoonCK) Fumio (ZoonCK) Lars U (ZoonCK) Bjørn Erik (ZoonCK) Dag (ZoonCK) Hallgeir (ZoonCK) deCadence (i sivile sykkelklær) MuddyBear(ankommer selskapet litt utpå) El Jefe mtbmaniac hcon EBra KTL (det ble påpekt at jeg burde stikke innom)
Mistenkte, fremdeles ubekreftede i denne tråden: JMogensen (ZoonCK)(?)
Kjartandaddy i ånden
Fritt korrigert ihht D'e'kerfens ønsker! Noen jeg har glemt?
Fremdeles plass til et par til!
Redigert av KTL; 09/11/200710:48. Rediger grunn: Det fylles opp!
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
Har solgt sykkelen. Kun en grusracer som overvintrer på semislicks. Ikke egnet til blaut skævvtur.
Hvorfor har du solgt sykkelen, og specializeden tåler en skautur på skikkelige dekk vel?
Gammel og konservativ vet du Følte meg aldrig helt bekvem med boing bak. Skal bygge en 29er og prøve lykken med den. Stumpy'n trives godt på sti den, men jeg bruker den primært til trening og transport, så det sitter et par veldig dårlige stidekk på den, FastFred. Kan bytte, men tar meg ikke orket med det et par kvelder i uka.
Dirtdigger (ZoonCK) Røilen D'e'kerfnahh (ZoonCK) Ceslinn (du får selvfølgelig med deg noen av de andre jentene og kommer!) Santacruz LarsF (ZoonCK) Subs Alfen Trondmann Laxeluz Altabjørn Diabloto Hebbelille (ZoonCK) Fumio (ZoonCK) Lars U (ZoonCK) Bjørn Erik (ZoonCK) Dag (ZoonCK) Hallgeir (ZoonCK) deCadence (i sivile sykkelklær) MuddyBear(ankommer selskapet litt utpå) El Jefe mtbmaniac hcon EBra Kent (ZoonCK) JMogensen (ZoonCK) (kommer en "liten tur" -hva nå det vil si...) KTL (det ble påpekt at jeg burde stikke innom)
Kjartandaddy i ånden
Da tror jeg vi dessverre må si oss fulltallige og vel så det! -Neste gang gjør vi som Dirtdigger sier -reserverer hele Egon.
mvh Knut Tore
Førerapport fra østmarka akkurat nå: Knallhardt og maks grep på alt som er tørt, telen (tæla?) har satt seg. Myrhull, islagte - tykkelsen på isen blir bare bedre og bedre. Tidligere våte partier (svaberg) er nå iskledte. Oppsummert - raskt og stedvis glatt. Enkelte myrhull er nok fortsatt våte.