Skjer a' ? Her står det at jeg er på venteliste ? men jeg har da fått nr med P først, betalt, til og med fått mail som bekrefter min påmelding.........
Birkebeinerrittet har vært et svært populært arrangement i mange år. Mange som ønsker å delta har ikke fått plass. Vi har derfor flere ganger gjennomført tiltak for å øke kapasiteten på antall deltakere. I 2008 er det plass til totalt 16.500 deltakere.
Trippeldeltakere og de som har deltatt mer enn 5 ganger har hatt mulighet til å melde seg på før den ordinære påmeldingsåpningen. Ved åpning av den ordinære påmeldingen 30. oktober kl. 09.00 ble rittet fulltegnet i løpet av 90 sekunder! De som ikke fikk ordinær plass ble plassert på venteliste. Vi holder nå på å sjekke om alle som har meldt seg på er unike og om de har betalt startkontingent. Dersom det viser seg at det er ledige plasser etter denne gjennomgangen vil vi hente flere deltakere fra ventelisten.
Det er nå over 11.000 deltakere på venteliste og du er en av disse. Vi ønsker å kunne tilby plass til flere og vi vurderer derfor å opprette flere arrangement. For å kartlegge interessen for ett eller flere slike arrangement ber vi deg bruke noen minutter på å gi dine meninger i denne undersøkelsen.
http://survey.confirmit.com Markedsføringshuset AS ved Bjørn Bruland er ansvarlige for gjennomføringen av undersøkelsen og garanterer for din anonymitet. Spørsmål eller kommentarer om undersøkelsen kan rettes til bjorn.bruland@markedsforingshuset.no.
Blant de som svarer vil vi trekke ut 5 plasser i Birkebeinerrittet 2008.
På forhånd takk for hjelpen!
Tone Lien
Daglig leder Birkebeinerittet AS