Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Bikebuster vs. Cyclecomponents

Bikebuster vs. Cyclecomponents #469847 25/10/2007 12:56
O
otten Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
O
Bestilte en liten pakke fra disse to tirsdag formiddag. 07.53 idag tidlig klokket sendingen fra Cyclecomponents inn på mitt postkontor. I Roskilde har de ikke startet pakkingen enda. Der venter de vel fortsatt på beskjed fra banken om at betalingen er iorden. En soleklar knock-out seier til svenskene!

Apropos Bikebuster; Sendte en feil-levering i retur for etpar uker siden. Varene skal byttes. Nå har disse ligget 10 dager med status "Frataget til toldbehandling". Hva holder de på med der inne i unionen? Handler de kanskje mest og best med hverandre?

Redigert av otten; 25/10/2007 13:07.

otten
Re: Bikebuster vs. Cyclecomponents [Re: otten] #469911 25/10/2007 15:05
H
hundenjanson Offline
Ivrig
Ivrig
H
Har handlet mye fra både CC og Bikebuster. Bikebuster pleier å knuse CC på leveringstid, menetter at Bikebuster senket frakt prisen har de begynt å ta et gebyr for å hurtigbehandle ordre. Betaler du gebyret sendes pakken samme dag, men gjør du det ikke kan det ta en uke før de sender varene. 2 dagers leveringstid fra CC må være rekord, hvis du ikke handlet for under 200 kr.

Re: Bikebuster vs. Cyclecomponents [Re: hundenjanson] #470053 25/10/2007 19:06
O
otten Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
O
Neida, pakken fra CC kostet ca. 2000,- denne gangen. Levert til et postkontor i Akershus på snaue 2 døgn!

Hos Bikebuster var det min andre runde. Første gangen brant jeg av 4-500,- på å bruke Mastercard'et - au !! Uten hurtigleveringsgebyr, men med innløsing av en god porsjon bonuspoeng ble det nå satt inn 150,- på deres norske bankkonto (som ikke ville ha KID nummeret jeg fikk men bare godtok en forkortet versjon i meldingsfeltet). Ingen elegant betalingsløsning som sikkert tar en uke å behandle, men jeg har god tid...

otten

Moderator  support