Devolution-lageret er fra 1 1/4 til 1 1/8, passer kun på eldre sykler som har 1 1/4 styrerør.
Det er en tråd her et sted om Specialized og styrelagerproblematikk, vet ikke om det gjelder din sykkel, men hvis det gjør det må du nok holde deg til Specialized eget lager.
Hva med Odi Lock-On grep? De fås med ringer i mange farger.
Re: På jakt etter bling
[Re: ]
#46829622/10/200718:51
Hvis dette er Specialized Epic FSR disc fra 2006, så kan jeg garantere at det ikke er "integrert" styrelager.
Skulle jeg kommet med ytterligere forslag til å blinge sykkelen, ville jeg hatt RaceFace Atlas krank ( rød ) og hjulsettet til CrossMax SLR disc. Dette er mulig å få helt til nedi underkant av 10K
daglig leder , Bergen Sykkelservice
( prøver så godt jeg kan å uttale meg objektivt )
#46831422/10/200719:08
Ikke gidd å bytte bare for å bytte. Bytt det som er slitt og da gjerne til rødt om det er det du vil ha. Å bruke masse penger på å bytte ut deler som er ok med andre deler med en kul farge er ikke veien å gå for noe annet enn å tømme lommeboka. Putt de pengene i en flybillett til Andalucia for deg og sykkelen i stedet.
Hvis du absolutt vil bytte til rødt likevel så vær klar over at det er skikkelig tacky om rødfargene ikke matcher. Røde holker blir rustrødgråskitne fort.
Skulle jeg gjort noe slikt ville jeg f.eks plukket Salsa QR til hjul og seteklemme, eller samme + nav evt styrelager og spacer fra Hope. Ved å bruke samme produsent får du i alle fall rødfarger som matcher.
Ikke gidd å bytte bare for å bytte. Bytt det som er slitt og da gjerne til rødt om det er det du vil ha. Å bruke masse penger på å bytte ut deler som er ok med andre deler med en kul farge er ikke veien å gå for noe annet enn å tømme lommeboka. LarsB
Hvem er du?? Hva gjør du her?? Hvis du er usikker på linken så er det: www.kvinnerogklær.no/forumforsmåpiker du skal inn på.
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
du kan jo ta av setet ditt og måle diameter på røret med en linjal. det er stort sett tre størrelser det går i så det skal være en grei sak. jeg bestillte odi fra jenson sammen med masse annet. tatt den totale summen i betraktning + mva og frakt ble det fortsatt billigere enn i norge
Redigert av Andersen; 22/10/200720:38.
#46840022/10/200720:51
Ikke finn på å kjøpe Hope QR, det er mildt sagt ubruklige sammenliknet med Salsa f.eks. jeg har hatt Hope på både hjul og setepinne og det er det dårligste kjøpet jeg har gjort tror jeg.
Sebastian Pedersen
#46880523/10/200716:15
hansib: Pent. Dog litt utaktisk plassering av Falck-merket
Det er på oversiden av underrøret Falck sier det skal sitte, så "what can you do?"
Falck bestemmer ikke hvor jeg skal plassere klisteret mitt. Har det egentlig noe å si?
Og biltilsynet bestemmer ikke hvor du skal ha skiltet på bilen din heller, da? Klart det har noe å si, så politi og andre som finner stjålne sykler vet hvor de skal se for å avgjøre om sykkelen er Falck-registrert.
hansib: Pent. Dog litt utaktisk plassering av Falck-merket
Det er på oversiden av underrøret Falck sier det skal sitte, så "what can you do?"
Falck bestemmer ikke hvor jeg skal plassere klisteret mitt. Har det egentlig noe å si?
Og biltilsynet bestemmer ikke hvor du skal ha skiltet på bilen din heller, da? Klart det har noe å si, så politi og andre som finner stjålne sykler vet hvor de skal se for å avgjøre om sykkelen er Falck-registrert.
Ikke søren om jeg setter Falck-merket der de sier det skal være på min Isaac-karbonracer.
Ikke finn på å kjøpe Hope QR, det er mildt sagt ubruklige sammenliknet med Salsa f.eks. jeg har hatt Hope på både hjul og setepinne og det er det dårligste kjøpet jeg har gjort tror jeg.
Der sa du A - hva med å si B, også? HVA er det som er så dårlig med Hope hurtigkoblinger og setepinneklemmer?
Redigert av ThB; 23/10/200718:43. Rediger grunn: Rota litt med quote...
Thomas
#46888623/10/200718:44