Jeg har sett at en del her på forumet har blanede følelser for forskjellige transportselskaper. Det er jo stort sett det negative historiene som dukker opp, og jeg kan ikke være noe dårligere selv

Jeg har bestilt noen deler fra jensonusa. De ble sendt natt til fredag norsk tid og har ligget mesteparten av helgen i Tyskland.
Jeg ble derfor litt overrasket da det kom en hyggelig tekstmelding fra UPS-sjåføren idag der de lurte på hva de skulle gjøre med pakken. Ettersom jeg ikke er hjemme og heller ikke er veldig tilgjengelig på jobb idag ble det etter en kort samtale bestemt at jeg kunne komme å hente pakken selv. Jeg kjører jo tross alt rett forbi på vei til barnehagen.
Jeg har vanskelig for å tro at det er veldig mange pakker som ligger der og venter på å bli hentet. Allikevel var den ikke mulig å finne. Etter ca 10 minutter fikk jeg fikk låne en PC slik at jeg fikk hentet ut trackingnummeret. Ca 25 minutter etter dette ga han opp. Han var sikker på at pakken var der et sted ettersom den ikke var scannet for utkjøring.
Etter i alt ca 40 minutter venting dro jeg derfra uten pakken. UPS-mannen mente de skulle finne den om ca 1,5 timer. Nå er planen at de skal kjøre den ut i morgen formiddag før kl 14. Det skal bli spennede å se om de finner den og om de klarer å komme mens det er noen hjemme.

--frank