Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Atomlab styre=dårlig tilpasset

Atomlab styre=dårlig tilpasset #465459 17/10/2007 17:14
M
Monz Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
M
Fikk atomlab styret i posten i går og har begynt og montere i dag. Gikk helt greit og skru det på men når jeg skal ha på bremsene blir det problemer etter som jeg ikke har siste modell bremser som en kan montere/demontere med holkene på.
Når det er sagt så er det et relativt tjukt lag med lakk på disse styrene og det er jo igrunn greit.
Men har du eldre bremsesystem som ikke er clip-on så styr unna,er knappt lakk igjen her jeg holder på nå og fortsatt er det så trangt at det blir virklig varmt når jeg står her og tar hardt i for og få festene på plass..

Så med dette gir jeg opp før jeg ødelegger noe og håper Azonic stelth styre mitt er her før helgen og forhandleren av Atomlab styret for en tlf fra meg i morgen.

Og ikke kom med den at jeg må kjølened styre og varme opp hendelfestene for og få møkka på plass takk:)

Pål
Re: Atomlab styre=dårlig tilpasset [Re: Monz] #465497 17/10/2007 18:25
MortenML Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Prøv å legg styret i fryseren og varm opp hendelfestene med en varmepistol. Tror det skal være nok til at du får det på plass.

/mitch

Tunge gir og høy frekvens - slår aldr feil.
Re: Atomlab styre=dårlig tilpasset [Re: MortenML] #465499 17/10/2007 18:27
Santacruz Offline
Besatt
Besatt
Jepp, Som Morten sier. Men ta på et par hansker når du driver på, og fyll de gjerne med tørris. Så kommer gummihammertrikset.

Re: Atomlab styre=dårlig tilpasset [Re: Santacruz] #465509 17/10/2007 18:43
M
Monz Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
M
Klar over at det sikkert hadde funket,men er jo det jeg helst vil unngå bruke varme og kulde.
Varmen sprer seg sykt fort i aluminium og vet ikke hvor heldig det er for pakkninger osv i bremsene,hadde det vært mekaniske bremser hadde jeg gjort det uten og nøle.

Og jeg vil jo helst ha muligheten til og få de av styret igjen seinere.

Enten blir det og håpe på at carbonstyret kommer før helgen,eller så monterer jeg det gammle tranz-x styret som de glir lett på i mellomtiden.
Ser ut til at det snart blir billigsalg av et splitter nytt og rødt Atomlab Aircorp styre her.

Ikke for å være vrien,og takk for svar:)

Redigert av Monz; 17/10/2007 18:44.

Pål
Re: Atomlab styre=dårlig tilpasset [Re: Monz] #466135 18/10/2007 15:43
M
Monz Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
M
Da var jaggu Azonic styret kommet også gitt:)
Ser bra ut da,noen som har erfaring med disse,tåler de herjing i Aron??

Pål

Moderator  support