Jeg skal selge min Bontrager Privateer (tror den er en Comp) som jeg kjøpte ny i 2001. Sykkelen er fra den siste årgangen med Bontrager sykler som ble laget. Dette er en flott stålramme basert på den legendariske Race ramma (bare en god del rimeligere).
Rammen er i god stand. Utstyret er som da jeg kjøpte den. Judy SL gaffel, XT/LX gir, Avid bremser. Og ellers stort sett Bontrager deler (blant annet noen flotte hjul). Jeg tror det er størrelse Small (det er i alle fall en S bak setet), men den passer til ganske lange personer.
1. Last opp bildene til terrengsykkel.no sin server ved å klikke på "Fil Manager" under vinduet du skriver innlegg i. 2. Da havner filene som linker i bunnen av innlegget ditt, om du kopierer "banen" til denne linken (f.eks. http://terrengsykkel.no/ubb/images/attachments/etellerannettall.JPG), velger å redigere innlegget ditt og så klikker på ikon nummer tre fra venstre i knapperaden over redigeringsvinduet og limer inn denne banen i den lille boksen som dukker opp har du både lastet opp et bilde og lagt det til i innlegget ditt.
Hvorfor tar jeg meg bryet med å skrive dette? Fordi jeg har så lyst til å se Bontrageren din
Pokker ta jeg er jo helt håpløs.. Skal prøve videre med bildene. Tror jeg gjorde det du skrev, men det er bare ? som dukker opp. Jeg gir meg for denne gang
En stor fordel med Privateer-serien, er at den fikk styrerør for moderne 1 1/8-toms-gafler (mens Race og Race Lite måtte ha det nå akk så ukurante 1-toms-styrerøret). Ut over det er geometrien akkurat den samme som på de dyrere småskala-rammene, og den funket faktisk også fint med 100mm-gaffel så lenge jeg hadde en Bontrager. Privateer ble forøvrig produsert hos Trek i Wisconsin for å få ned prisen, med rørspekk og detaljløsninger som naturligvis ble utviklet av Keith Bontrager selv.
Det var nok ikke den du så i Sykkelbutikken Rednax, da den står hjemme hos meg. Ellers må jeg bare støtte meg til geiranders, det virker som han kjenner til sykkelen. Prøver med å legge ut sykklen på FINN, så dere kan se bilder der. Greide vist å få til vedlegg!! så nå kan dere se Rastafaridyret her, men nå ligger den også på FINN.... Ta en titt.
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Sykkelen virker faktisk ikke så liten. Selv er jeg 1,85 og har nå brukt den i mange år. Innrømmer at den er i minste laget, men fungerer greit slik den er satt opp. Og som dere ser på bildene kunne jeg ikke unngå å kjøpe den selv om den er i minste laget. Den er jo bare veldig pen.