Skavise. Tre Coves i Drammen, hvorav to står hos meg og den tredje nettopp har fått sin erstatter og sikkert skal selges.
På landsbasis vet jeg om to til, hvorav den ene har vært min :-)
Det finnes en Cove i Hokksund :-) Det er i hvert fall Drammensnært :-) Håper for deres del at Cove tar seg sammen og lager websider som presenterer rammene skikkelig - websidene deres knirker :-)
Se der ja! Herlig. Er det en Handjob, eller rett og slett en eldre Stiffee?
Vi må ta et Cove-treff ved anledning :-) Hører du AreB?
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Se der ja! Herlig. Er det en Handjob, eller rett og slett en eldre Stiffee?
Det er en Handjob 2007 :-) Er det altså ikke flere enn 5-6 Cove-rammer i Norge? Cove-treff blir jo enkelt å kalle inn til... medlemsmassen er jo relativ oversiktlig :-)
Det er sikkert flere, men jeg vet ikke om flere enn dette:
Jeg har en Hummer og en STD.
Jeg hadde en Stiffee som jeg kjøpte brukt her på forumet og solgte videre til broren til geiranders fordi den egentlig var for liten til meg *snufs*
areb på forumet har en Handjob
Du har en Handjob
En annen på forumet som jeg ikke husker navnet på har en Hustler som han kjøpte mens han studerte i Skottland?
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Dassss stimmmmt. Beklager at jeg glemte å ta deg med i historikken.
Jeg kjøpte selvsagt Stiffeen av Martin.
KO