Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

2005 Specialized Hard Rock sport - ramme

2005 Specialized Hard Rock sport - ramme #460659 08/10/2007 21:16
Jegelskerbarends Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Bilde:
http://teammoi.com/salg/IMG_4912.JPG

Ramma er svart av farge og er så og si uten riper, bortsett fra på chainstayen der kjedet virkelig har kost seg med lakken.
Størrelse: 15"

Det følger med:

Krank: Truvativ Isoflow (drev: 44t, 32t og 22t)
(størstedrevet har noen tenner som er bøyde pga. noen slemme kanter som ikke ville holde seg borte. 22t-drev er ikke montert akkurat nå pga. vektsparing)

Setepinne: Kalloy (såpass kort at den kan gjemme seg i ramma og såpass lang at den rager 15cm over klemma uten at ramma vrir seg i smerte.)

Bakgir: Shimano Acera. store trollehjul og ganske kort cage.

kjede: standard kjede som er langt nok til ss 32-15 (tror jeg) men altfor kort for gir.bortsett fra hvis du bare skal kjøre med de minste drevene da. (følger med da kjedekutteren er utlånt.)

styrelager: standard cane creek 1 1/8". funker, men jeg ville ikke satsa på at det er knirkefritt.

Bremsevaierguidene/bremsestrømpestopperne er modifisert til å passe hydraulikkslanger så hvis det skal brukes vaierbrems trengs det hel strømpe hele veien.

De originale skruene til girøret skrudde seg selv ut og forsvant i det store intet, men er nå byttet ut med to andre sexye skruer.

Pris: ca. 300kr eller bud eller hbo. eller noe som jeg finner på i en smart drøm. selges med fordel til person som henter. Har du hentesveis er det også flott.
Skorter det på hent så betaler kjøper frakt.

Jeg bor i Trondheim. ta kontakt på pm eller mail: Noname_moi@hotmail.com

ICON_SMILE

SOLGT! [Re: Jegelskerbarends] #463196 13/10/2007 16:38
Jegelskerbarends Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
da er den solgt ICON_SMILE

Moderator  support