bik3kid har forlengst rundet halvannet år, og det var på høy tid at han fikk sin egen slede.
Den er ørlite for stor men med den farta han vokser varer det ikke lenge.
For å sikre at han raskest mulig blir en bedre syklist enn sin far så måtte vi selvsagt få tak i en Monty:
Han testa litt i skogen, og som enhver rocka trials-kid kastet han hjelmen langt avgårde. Vi får jobbe med holdningene etterhvert.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Jeg vurderte alt mulig, helt til jeg så en knøttis på en Monty 202 utenfor bua i Hafjell i sommer.
Det er ca tusen ganger kulere (iallefall for far) med en Monty.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Ser meget bra ut! Hvor får man kjøpt en slik sykkel?
Jeg vurderte å handle via nett (som vanlig) men endte opp med å bestille direkte fra Monty-importøren i Norge.
Motorsyklisten AS i Søgne, tlf 38051615
KO
Om de har akkurat bik3kid sin sykkel type vet jeg ikke..
Den heter 202 og de har den ikke i sortimentet, og hadde den ikke inne når jeg bestilte, men fikk med fra Spania i neste forsendelse.
KO
Jepp. Bare å komme oppom hvis du vil kikke/teste på forhånd.
KO
Eldstepoden min er litt større og krever litt annet verktøy. Spørsmålet er hvor man får tak i en 20" som ikke veier som en babyelefant. Du, Knut Olaf, vet vel hva som gjelder - du er vel i forkant så du er klar med ny leke når poden runder sju...
Nesten synd jeg ikke skal ha flere småttiser når jeg ser sånne schtilige leker...
Espen Flaskeladd "Do what you like, like what you do" Stall: Niner Air9, Felt F5, Uncle John Rival, Cube Central SL
Hei, pappan min sier at dette er en gåsykkel og den skal ikke ha brems eller pedaler. Den er for å lære å holde i styret og gå med sykkelen og sitte litt på setet innimellom. Man bremser med bena.
Velkommen til verden (litt forsinket velkomst), til forumet og til syklingens gleder bik3kid! Pappa'n din vil garantert ta godt vare på deg og gi deg de beste oppvekstsvilkår!
mvh Knut Tore
Hva behager? Sykle for å trene??? Nei, vi sykler bare for moros skyld! Tirsdagsklubben™
Re: Ny doning i familien
[Re: KTL]
#45694202/10/200706:22
Han gleder seg iallefall til han er stor nok til å sykle her (evt så venter han bare på den første pudderdagen):
KO
Min døterene er sykelgale, min søn deimot har min kona`s instilling til frykt. Han er 4 år og selv jeg har prøvd manger ganger å fjærne støttehjulene nekter han å prøver.
Eldstepoden min er litt større og krever litt annet verktøy. Spørsmålet er hvor man får tak i en 20" som ikke veier som en babyelefant. Du, Knut Olaf, vet vel hva som gjelder - du er vel i forkant så du er klar med ny leke når poden runder sju...
Nesten synd jeg ikke skal ha flere småttiser når jeg ser sånne schtilige leker...
Han gleder seg iallefall til han er stor nok til å sykle her (evt så venter han bare på den første pudderdagen):
Noe sier meg at denne karen kommer til å bli en ganske så aktiv gutt
Bra det!!
Skal med glede handle sykler og annet stæsj til gutta jeg også. Nå skal alle mine drømmer leves ut gjennom de. De skal bli verdensstjerner og tjene millioner så pappa kan reise med rundt hele verden og se på og heie! De skal betale min nye bil, hus etc. En skal bli verdens beste hockeyspiller i NHL og han andre (vet ikke hvem som er hvem enda) skal bli verdensmester i terrengsykling!!!
hrmf... ble revet med det øyeblikk, har sikkert sett for mye på TvNorge og det programmet om gale foreldre som pusher lever ut drømmene sine gjennom unger på 4-6år. (Forøvrig ingen sammenligning til bik3kid)
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Blir ikke noe pushing her. Masepappaer er det verste som finnes.
Men han skal stimuleres til å drive med aktiviteter som pappa liker, og han skal få den oppfølging og støtte han ønsker.
Vi ser allerede at han elsker å være ute i skogen, og han digger sykler. Det er en bra start.
KO