Dette er litt off topic, men det er stortømming av boden som følge av flytting!
Dynastar Course Graderte ssl ski 187 cm med Look P18 bindinger. Disse har vært på snø 3 halve dager, det er ikke så mye som en ripe i hverken ski eller binding! Nytt koster dette over 12k selges nå hbo 4k!!!!! Latterlig billig!
Elan Sl ski, graderte, 165 med Look P18 bindinger. Disse er brukt en del mer, men pent brukt og utrolig godt behandlet og vedlikeholdt! Nytt koster dette rundt 10k, selges nå til hbo 3k!!
Dynastar ProRider 189 med Look P18 bindinger. Godt brukt, men også godt vedlikeholdt! Veiledende nypris ca 11k selges hbo 2,5k!!!!!
Lange Comp 130 lf støvler str 10,5. Disse ble kjøpt med en viss grad av impuls.....og størrelsen ble da feil! Har brukt de 1!!! dag i bakken! Nypris 4999,- selges hbo 2k!!!!!!!!
Star Baikal halvauto hagle cal 12/89. Serdeles pen, kun brukt på et par jaktturer! Jobbet i våpenbutikk når jeg anskaffet den, så fikk plukket ut et ekstra pent eksemplar! Tåler stålhagl! Veil 4500 selges hbo 2500!!!!!
BSA 308Win rifle, med en kurant 3-10x40 kikkert. stålmontasje med vippefunksjon, genialt på f eks bukkejakta! Kommer dyret på kloss hold vipper man den til side og bruker åpent sikte, og det funker! Går skikkelig bra, samler godt innenfor 10'ern! Den er fra midten av 90-tallet omtrent! Pent holdt. Kan og medfølge en Bushnell 3-10x50 (mulig det er 52). Denne vil jeg ha bud over 5500,-
Härkila jaktbukse, frontparti i lær, Gore Tex, str 54. En skikkelig slitesterk bukse! Knapt brukt. Nypris var 3000,- selges hbo 1000,-!
Send meg PM om det er noen som ønsker bilder, mer info etc!
Kommer med en liste over diverse sykkelutstyr i en egen tråd!