Kan du si det Ole,dukka jo ikke opp!! hehe,men du var vel litt opptatt.
Foresten var det her en kjempeflott dag i bakken som ga mersmak,og sykklen fungerte feilfritt bortsett fra en litt klein gaffel,og det blir første prioritet og få byttet den så snart lommeboka tillater det.
Jeg prøvde de forskjellige løypene Aron hadde og by på,det var noe for så og si alle der,både sti freeride og enkelte hopp og leke seg på.
Prøvde den orange løypa sammen etpar av de lokale gutta som har laget traseen,som er en sti med noen bra tekniske partier,kansje ikke helt for ferskinger men jeg vil si jeg klarte meg ganske bra forde.
Litt dårligere gikk det for en kar fra Tønsberg som var uheldig og fikk krølla fremhjulet og muligens forstua tomelen. (sorry at jeg ikke fikk med navnet ditt). Er du her på forumet så ta kontakt!
Vi var serdeles heldig med været,og løpene var som sagt veldig bra fra mitt synspunkt.
Jeg fikk tatt etpar bilder,men ble mest av bakken skal se om jeg får lagt de opp seinere.
Videre har jeg fått sniki meg til og få gitt litt PR for sporten.
Se link:
Sykler i 100 km/t Og ta det her med en liten klype salt da,dere vet hvordan journalister er;)