Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Phyton - er det kosher?

Phyton - er det kosher? #447285 12/09/2007 17:32
GeirEivind Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Jeg har en Pinarello på hånden, men jeg er kanskje ikke verdens mest grasiøse syklist så jeg ser for meg et øyeblikk i den solfulle sommeren som kommer at ei lettere kledd dame tar øynene mine mens sykkelen har full fart mot en asfaltkant med påfølgende kræsj og karbonbrist. Så hva garantier har en slik ramme, da jeg ser danske Phyton tilbyr veldig greie priser så tilbyr de også 2 års garanti mot rammebrudd ved velt:

GARANTI VED VELT
...snip
I tillegg til den garanti som kjøpeloven gir, får du ved velt, en ny Python Pro ramme, hvis følgende betingelser er oppfylt:

Veltet mål skje innen år 2 fra kjøpedato av en komplett Python Pro sykkel eller et Python Pro rammesett.
Skaden må være skjedd ved velt.
...snip

Som hørtes ut som en fin inngangsport til karbonracer uten å være alt for redd for at dette ikke er like solid som ens andre sykler. (min andre racer er stål, men ikke av den lettere utgaven)

Men er dette noe å satse på? tenkte monocogue utgaven. Og hva er forskjellen på Time Avant og Richey WCS -utstyret foruten pris. Da dette er for øyeblikket gresk for meg. Foretrekker selvsagt noe som takler normale daglige mosjonistturer og eventuelle mosjonsløp. Så jeg trenger finne en mellomting mellom entusiastkonfigurasjon og overkill. (om ikke det er to navn for samme ting)

Re: Phyton - er det kosher? [Re: GeirEivind] #447552 13/09/2007 10:36
L
Lectron Offline
Entusiast
Entusiast
L
Når Python kom til Norge, for ikke så lenge siden, hadde det vært lenge i Danmark hvor Roy Hegreberg og gjengen i Glud og Marstrand brukte disse.

Jeg pratet med Roy senere hvordan han likte syklene. Dette var etter han hadde skiftet lag. Hvor han bekreftet at det var virkelig oppegående saker.

Så. Funker det for han, så er det vel greit nok for oss også ICON_SMILE

Re: Phyton - er det kosher? [Re: Lectron] #447690 13/09/2007 14:21
GeirEivind Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
hehe så sant så sant. Er det du som bygger Lectron-hjulene?

Re: Phyton - er det kosher? [Re: GeirEivind] #447744 13/09/2007 17:43
L
Lectron Offline
Entusiast
Entusiast
L
Kan nok ikke ikke stikke fra det faktum ICON_SMILE

Ser du er fra Grimstad by, så ren og ny.....

Tilbringer mye av somrene i brekkestø, hvor turene gjerne
går om Birkeland, Herrefoss, Grimstad......

Flott område det ICON_SMILE

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå