alle husmødre der ute; kjøpte for litt sia noen sykkelhansker av typen rosso corsa, castelli, og i dem står det at de kun må håndvaskes, men etter å ha stått å kåla nedi ei vaskebøtte me milo x antall ganger er jeg vanvitti frista til å slenge dem inn i maskin me resta a antrekket. noen erfaringer om detta er usmart? kommer de ut igjen med polstringa vridd og vrengt?? skjønner jo at det finnes skåneprogram men.. gider ikke kaste penga liksom.
eneste jeg vet er at de farger av noe helt jævlig, men det er jo bare å ta de separat første gangen.. spørs om ikke onkel miele skal få noen hansker å tygge på etter morgendagens tur.. fler me erfaringer?
Og som du sikkert skjønner (men likevel setter pris på at jeg sier siden du er "Master of the obvious"? ) så er det lurt å kjøre aller snilleste program, dvs silkevask eller ullvask og ingen/minimalt med sentrifugering.
Kjørte på me 40 grader og nesten ikke sentrifuge (500rpm).. det var ikke problem i det heletatt.. Min skepsis skulle vise seg å være totalt bortkasta. Trenger ikke være de mest innvikla tinga for å ta i bruk pølsevevmenyen på terrengsykkel.no;)