TVK arrangerer terrengritt på Skogly skiarena førstkommende onsdag. Skogly ligger ca. 5 minutters kjøring fra Heimdal sentrum/Granåsen i retning Byneset. Rittet inngår i terrengkarusellen. Første start blir ca. 18:00. Påmelding ved start.
Undertegnede har "stukket" løypa og det blir en rask løype som ikke er alt for teknisk. Den passer derfor bra også for de som ikke har syklet så mange terrengritt tidligere. Løypene er tilpasset de forskjellige alderstrinn og innslag av terreng vil derfor variere. Jeg kan love at det blir noe singletrack for de eldste.
Få med venner og kjente og møt opp. Det er lovet bra vær.
Re: Terrengritt Trondheim 22. august
[Re: EgilS]
#43528220/08/200709:34
Hvor går skillet mellom senior og veteran? Hvor lang er løypa for senior og veteran? Påmelding kr. 0,- står det i innbydelsen, er det heller ikke 200,- i engangslisens til NCF?
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#43530020/08/200710:05
Hvor går skillet mellom senior og veteran? Hvor lang er løypa for senior og veteran? Påmelding kr. 0,- står det i innbydelsen, er det heller ikke 200,- i engangslisens til NCF?
Veteran er du om du er født i 1977 eller tidligere.
Jeg har ikke syklet gjennom løypa ennå, kun vært og ryddet. Den skal prøvesykles i kveld. Selve løypa er ca. 1,5 km lang tipper jeg. Vi satser på total tid for de eldste på rundt 30 minutter, noe som skulle tilsi ca. 8-10 runder. Jeg vet mer etter prøvesyklingen.
Dette er et rekruttritt, det kreves derfor ikke lisens.
#43530320/08/200710:11
Høres bra ut, med mindre familien vil det annerledes så regner jeg med at jeg stiller. Bena er fremdeles gelé etter ferien, så jeg ønsker meg kun nedoverbakker så jeg kan trille gjennom løypa.
#43532620/08/200710:40
De fra 0-9 år kan velge mellom å ta runder inne på grusen på selve stadion og å sykle den blå løypa (ca. 1,2 km).
Fra 10 år og oppover sykler man den røde løypa i første runde. For de som skal sykle flere runder så vil det fra andre runde og utover være grønn løype som gjelder.
#43600221/08/200713:30
Det kom vel litt som en overraskelse på arrangementskomiteen at så mange deltok. Jeg har ikke telt opp, men fruen mente at det ble delt ut 64 startnummer, noe som er bortimot det dobbelte av det som er vanlig.
Dette gikk dessverre litt ut over organiseringen for de yngste, og førte til sjokoladekakekrise for dere sist startende. Det var vel bare så vidt det holdt med bananer også?
Artig å se at det stilte så mange nye fjes også blant de over aldersbestemte klasser.
#43707623/08/200712:43
Bortsett fra manglende sjokoladekake for oss siste som kom i mål så var dette et fortreffelig arrangement. Jeg burde jo ha sjekket kakestatusen før siste heat startet, nå forstår jeg hvorfor alle dro avgårde i et sånt rasende tempo.
Kommer det resultater iløpet av dagen?
#43708523/08/200712:56