Selger en fulldempet sykkel til en vannvittig billig pris jeg selger den pga overgang til hardtail sykkel,Sykkel har en rock shox boxxer world cup dobbel kronet fremme som er rød den har litt riper men ikke noe arvorlig bare til å spraye over den har en ramme fra usa husker ikke helt hva den heter kjøpte den splitter ny av enn venn for 2 uker siden ikke noen riper i den kansje noen bittesmå da,fremme har den 1 continental diesel hjul 2uker gammelt den har 21gir shimano krank shimano megarange, hvis du er interessert så legg meg til på msn -Glossy-5@hotmail.com så sender jeg bilder til deg
Hei, selger nå den fulldempa sykkelen min,noen av delene er splitter nye, jeg har brukt over 10,000 k på den, men har lyst å prøve hardtail nå så jeg bestemte meg for å bli kvitt den så fort så mulig så skal jeg selge den billig,
Rock Shox Boxxer team, dobbel kronet gaffel(rød),9000kr ny
ramme str M,fra usa glømt hva den heter 2 uker gammel + en fox vanilla 05 mod RC ca 8000kr
alexrims DM 24 hjul fremme 1800kr ( litt over 2 uker gammel)
Assess skive brems fremme 750kr
shimano gir system fint brukt funker topp
shimano krank funker topp for meg hvertfall
interessert ,mobil nummer 901 398 64 , epost-glossy-5@hotmail.com
Prisen begynner på 7000kr eller høyeste bud ,prisen kan diskuteres ved rask avgjørelse
Tror du er helt nødt til å opplyse om hva slags ramme det er. Størrelsen er også grei å få med. Når bildet komemr, synes jo en hel del, men likevel. Conti Diesel er forresten et dekk, ikke et hjul. Lykke til med salget.
Re: Fulldempet sykkel til salgs Veldig BILLIG!!!!
[Re: Stein]
#43328515/08/200708:46
Han kan opplyse mye mer, for di bildene der sier veldig lite. Det sier er i hvertfall at det ikke er noen Vanilla RC(bakdemperen på bildet har ingen piggyback). Den har ikke en Boxxer Team, da den er for gammel til at Rock Shox hadde begynt med modell-betegnelser. Jeg tipper det er en 1999-2000 150mm Boxxer. Lengden på bakdemperen tilsier også at dette er en ramme med veldig kort vandring, og kanskje ikke opp til dagens standard i så henseende. At dette er så nytt som selger sier er tvilsomt, kanskje ubrukt, men ikke nytt.
Nå står det ikke DH.sykkel, men den har en gammel dh-gaffel....og støtte
7000? Lykke til...
-------------------- Happy Trails! Jørgen
[Re: RazeFaze]
#43338015/08/200710:25
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
[Re: Carsten]
#43438617/08/200708:01
Hey, man skal gå oppover når man byr. antar at frakt blir mer enn 23 kroner for en superdownhillsykkel da. You wanna play that game? Javel da! Jeg byr 95 kr, og beholder mitt glansbilde!
[Re: mtbmaniac]
#43440117/08/200708:24
Hey, man skal gå oppover når man byr. antar at frakt blir mer enn 23 kroner for en superdownhillsykkel da. You wanna play that game? Javel da! Jeg byr 95 kr, og beholder mitt glansbilde!
Hvor mye skal du ha for bildet? Bare bildet asså?
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
[Re: Carsten]
#47285901/11/200707:21