I dag ble sykkelen til Johan stjålet i barnehagen i Bjølsenparken, på dagtid! Hvem kan finne på noe så nedrig? Det er en gammel sykkel som ikke er verd noen ting, i tillegg til at det helt klart er sykkelen til et barn! En slik tyv fortjener god, gammeldags grisebank.
Det er egentlig en Merida-sykkel av stål, som jeg har satt på fine Intense-klistremerker og headbadge på. I tillegg har den beskytter på overrør og styret, hvor det står BMX. Det er 16" hjul. Hvis noen ser den, blir Johan veldig glad for å få vite om det.
Du må jo ikke ha Intensedekaler på doningen til poden. Da tror jo dønkera det er en sykkel til 40 laken. Ikke rart den blir rappa.
Det falt meg ikke inn noen ville ta sykkelen til et barn, spesielt ikke når den står i kjelleren eller inne i barnehagen når den ikke brukes. Helt fantastisk at noen kunne få tatt den der uten at noen oppdaget det.
Det falt meg ikke inn noen ville ta sykkelen til et barn, spesielt ikke når den står i kjelleren eller inne i barnehagen når den ikke brukes. Helt fantastisk at noen kunne få tatt den der uten at noen oppdaget det.
Ole. [/quote]
Hallo, folk stjeler barn også, ikke sett klistremerker på dem.
Jammen, faen, da! Hva er dette for slags by jeg bor i?
Du bor i Vesteuropas mest forfalne og stadig mer usjarmerende "storby"! Hvis ikke "noen" får ut finger'n snart, vil Oslo om kort tid være Europas utedass.
Jammen, faen, da! Hva er dette for slags by jeg bor i?
Det hadde du mulighet til å beskue på TV-2 nyhetene der politiet bruker 2 timer 4 mann på en feilparkering og pågripelse av en advokat som tok bilder, mens dopselgerne fikk holde på åpenlyst noen meter unna uten at de blir stoppet. Hvor prostitusjon foregår på samme sted.
OSLO er på vei til å bli Europas søppeldynge, og når man i attpåtil sjæler en barnesykkel er det bare en bekreftelse på hvoe langt ned den byen er sunket.
Gi beng og flytt derfra mens det er håp.
Gi meg beskjed, så stiller jeg til svinebanking av sykkeltjuven.
Du burde kanskje begynne å spane litt? Se om noen av barnehagetantene sprer om seg med cash, eller om seksåringene kommer med 16"-ere med bortdremlet rammenummer...
Mine to eldste på seks kjøpte seg fine Micro sparkesykler for bursdagspengene sine.
For noen dager siden var de ute og kruset litt på fortauet. Da kommer en "kul" fjortis og napper sykkelen ut av hendene på den ene datteren min, sier: "Den er min" og stikker.
Nå er jeg ingen sterk tilhenger av fysisk avstraffing, men når man snakker om brødhuer som rapper sykler fra barn synes jeg "grisebank" er mange hakk over det lavmålet som sykkelrapping representerer. Sykkeltyver generelt har det altfor enkelt i Norge. Ikke nok med at man går konstant rundt og er redd for sykkelen sin hver gang den ikke er innelåst hjemme, koster de meg en masse kroner hvert år i form av forsikringspremier.
La oss si a du finner fyren, som er 17år gammel, du er i ferd med å grisebanke'n, og plutselig ramler han bakover, slår hue i en fortauskant og dauer.
Kjipt med sykkeltyveri ja, men...
Da jeg var ung, var det mye mopedtyverier. En gang ble noen mopptjuver tatt på fersken av en politimann i sivil. Han skulle roe ned situasjonen og kvælte guttungen.
Jeg kan forsikre deg om at du ikke vil havne i situasjoen politimannen eller foreldrene til tyvene havnet i.
La oss si a du finner fyren, som er 17år gammel, du er i ferd med å grisebanke'n, og plutselig ramler han bakover, slår hue i en fortauskant og dauer.
Kjipt med sykkeltyveri ja, men...
Da jeg var ung, var det mye mopedtyverier. En gang ble noen mopptjuver tatt på fersken av en politimann i sivil. Han skulle roe ned situasjonen og kvælte guttungen.
Jeg kan forsikre deg om at du ikke vil havne i situasjoen politimannen eller foreldrene til tyvene havnet i.
Espen
Du må da holde drittungen i et fast grep slik at han ikke faller bak i fortauskanten når du denger ham. Eller sørge for at han allerede ligger nede når du slår og sparker det forbaskede viruset.
Om noen rapper sykkelen ut av nevene på barna mine noen gang så kommer jeg til å gå helt Pacific Blue på dem..! De skal jaggu få brynt seg på unslipping da, og de kommer til å angre bittert på at de i det hele tatt prøvde når jeg tar en wheelie inn i trynet på dem og gir dem tilnavnet "knastetryne" for resten av livet.. Hah! Rett i fisen tenker jeg!!
*kremt* Ja nei så deeet.. Måkke komme her nei! *snøft*
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Stor fordel om tyven er så liten og spe som mulig da, så det ikke blir noe basketak.
Jeg ser deg for meg, grisebanker en liten guttunge, fordi han rappa en barnesykkel.
Mens du holder på med dette, kommer storebroren til gutten. Han er tilfeldigvis en svær jævel, som sparker deg i balla, så hardt at du må bruke pose på mangen resten av livet.
Du prøver å si til han at han må ta det rolig, fordi du bare grisebanka en liten guttunge, man han er sinna, driter i konsekvensene og sparker ut alle tenne dine i tillegg.
E
*** Hjulbygging, service Chris King og alle typer sykkelmekanikk***
Pøh! Jeg har svart belte i kommoden så de kan bare komme. Jo større de er, jo tyngre faller de!
"Don't fuck with me now man, I am Ahab."
Hvordan skal man lære drittungebøllepøbelpakket forskjell på mitt og ditt da? Hæ? Stå og se på at idioten stikker avgårde med sykkelen til sneipen din uten å løfte en finger? Kom aaan! Snakke med politiet? Kommer sykkelen tilbake da? Eller snakke med foreldra? Hvorfor er den bastarden ute og rapper sykler fra småbarn hvis alt er som det skal i hjemmet?
Nei, som munken sa: Jeg får ta saken i egne hender om det skal bli noe ordning. Men det er jo helt klart en fordel om de er smarte nok til å la syklene til barna mine være i fred..
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Ikke hold tilbake, la villdyret i deg slippe løs. Unleash the beast..! Småpøbler er fine å få utløp for aggresjonen på. Mhmm!
Neida, jeg kommer neppe til å skylde tannlegepenger om noen rapper sykkelen til poden min. Men jeg kommer til å løpe etter og ta tilbake sykkelen, og om ikke rakkeren vet sitt eget beste og slipper taket, ja da får han nok et hardt spark bak.
Det må vel være lov..!?
Roy
Oslo er en flott by på mange måter. Europas søpledynge, hæææ??
Noen som bør reise litt mere rundt i Europa å se seg litt om.
Dette kan vi avslutte med et glass Cognac på Skei unge mann. Men det er klart sy puter oppunder armene dems det er det eneste de forstår.
Jeg er akkurat kommet hjem fra 14 dager i Tyskland, et fantastisk ferieland. Når vi er ferdig der en gang i fremtiden blir det alpelue og Frankrike som skal til persj.
Espen
Det skjedde i nabolaget mitt, og jeg kjente Tonny som døde. Regner med at det er den saken du sikter til ? Helt enig med deg, Espen.... Borgervern er ingen løsning....