Jeg har en annen variant som er svart men likner. Mye tøffere enn disse neoprengreiene som vrir seg og ikke tar av for skikkelige smell engang, (og de blir jo slitt!).. En meter av denne rekker til mange sykler og du har til begge sider.. ;-)
Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok fagreste livet lever den som vet måtelig mye
Takker for alle svar. Nå har jeg klippet opp en gammel neoprensokk. Denne har jeg festet med strips. Ganske funksjonelt men det ser jo helt reæva ut da:) Tror jeg går for ledningssamleren fra biltema.
Jeg hadde klippet ut en lang bit av en slange som passet perfekt der det trengtes å limt den på ramma før. Har ny lakk nå, men skal nok lime på den gummibiten igjen. Den ble diskret og dekket bare det den måtte dekke.
Knut
Slash 9 - Remedy 9.9 - Stache 7 - Sawyer - District - WTP Envy Jobber med Trek sykler
OK, da. Slik er mine sykler også, bare ett kjede pr. Men det hender jeg kommer borti ting i skogen, steiner, røtter, greiner, etc, og da er beskyttelse bra, på begge sider. Dessuten ser det også bedre ut med like kjedestag (kall det venstre hva du vil..)på begge sider... Neopren blir frynsete og fylles med sand, sklir opp og ned / fram og tilbake som ondt sandpapir, og det vil ikke jeg ha noe av..! Jeg er kanskje litt pirkete...:-D) Og ikke meninga å fornærme noen fordi de bruker neopren, e.l..
Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok fagreste livet lever den som vet måtelig mye
Må bare støtte deCadence på dette punktet. Gaffa er jo genialt. Enkelt og billig. På min sykkel holder den like lenge som kjedet, så jeg bytter begge deler samtidig.
For dem som ikke liker sølvfargen (gud forby) finnes den også i svart.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Holy smoke! Nå er det tydeligvis lenge siden jeg har vært og studert utvalget i jernvaren.
Klar, til og med? Utrolig! Du kødder ikke med en stakkar vel?
Vel, uansett er det sølv som gjelder for meg og mitt kjedestag. (Og det meste annet som jeg kan finne en grunn til å legge litt tape på. Det meste blir jo finere med tape...)
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Tja, det vites ikke. Men blir den sittende mer j... fast enn gaffa? Vulk-tape klistrer seg jo i teorien mest fast i seg selv, og sånn sett så skal den vel løsne lettere enn annen type tape. Kanskje?
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Tja, det vites ikke. Men blir den sittende mer j... fast enn gaffa? Vulk-tape klistrer seg jo i teorien mest fast i seg selv, og sånn sett så skal den vel løsne lettere enn annen type tape. Kanskje?
Gaffa var overraskende enkelt å få av på min sykkel, men jeg tror den er eloksert eller noe sånt, ikke lakkert. Kan hende det sitter mer fast på lakk.
Øivind