Dette har vært en bra uke, tør jeg påstå.
Med fare for å avsløre meg som en fersking, så må jeg si at da jeg fant skruen under høyre gaffelben på min Monster T, og løsnet den, så har det blitt en helt annen opplevelse å sykle på den. Low-speed kompresjonsdempingen var skrudd helt inn. Dette forklarer hvorfor gaffelen ikke føltes så pløsj som den skulle før, og hvorfor den er silkemyk nå.
Har jo bare hatt gaffelen i tre måneder!
Følte meg som en idiot når jeg sto på toppen av Frognersetern og tenkte at "skulle det ikke være TO forskjellige kompresjonsjusteringer på gaffelen da?"
Har også spandert på dama SRAM X7 girsystem på fulldempern hennes, og prøvde hennes sykkel idag, etter å aldri ha prøvd noe annet enn Shimano.
Jeg må si jeg likte det svært godt. Kontant og fin giring, med en tilfredsstillende feel og lyd når man girer til et mindre tannhjul bak. Nice.
Spinn Majorstua har levert knallservice som vanlig.
Blir vel dette utstyret på meg etterhvert også tenker jeg.
I tillegg så har jeg bestilt meg en Code forbrems. Snakket med Grøseth Sport, og den blir sendt imorra. Knallservice fra deres side så langt ihvertfall. Håper den kommer på før helgen!
Jadda. Og med dette fine været er det ren tortur å jobbe senskift hele uka. Inkludert lørdag.
Anyway, kos dere ute i knallværet på deres respektive "skrævkringler" som dama mi kaller det!
Sommerhilsen fra Chris