Jeg selger min street/dirt sykkel med tungt hjerte. Jeg har ikke råd til å ha denne fordi alle pengene går til utfor sykling. Jeg kan jo like godt selge denne når jeg ikke bruker den noe særlig. Sykkelen ble kjøpt ny 24. november 2005 på tri-sport på Konnerud ved Drammen. Jeg jobber på sykkel verksted og har mye erfaring med reprasjon av sykler. Denne har da blitt stelt veldig mye på. Jeg har nettopp hatt en fulloverhaling på sykkelen som vil si at jeg tok fra hverandre alt og rensa og smørte opp. Sykkelen har nesten ikke blitt brukt siden i høst i fjord.
Utstyr:
Ramme - Gary Fisher bigg'ns i størelse medium (17,5") 6061 aluminium. Ramma er som er 16" ramme som er det beste rammestørelsen på freeride sykler, men den er en 17,5" pga. den forsterkingen (trekanten) på seterøret tar mye plass og da blir seterøret lengre.
Styrelager - Aheadsett 1 1/4"
Dempergaffel - Marzocchi Dirt Jumper 3.
-Det er en 2005 modell m/100mm vandring. Gaffelen kan bygges om til 130mm vandring for 400kr.
-Gaffelen har et SSV system(et positivt og negativt luftkammer) med et "open bath" system. Det vil si at det er olje innvendig som passer på å smøre alt av bevegelige deler i demperen. Det hjelper også for returen i demperen. Det er bare å bytte til tynnere eller tykkere olje for å få raskere eller tregere retur.
-Den har en 20mm nav aksel med hurlig kobling feste, så man slepper verktøy for å ta av forhjulet.
Hjulsett:
Nav: Foran-KK Disc for 20mm Aksel. Bak-Shimano fh-m525(Shimano Deore).
Eiker: DT Swiss champion med stål nippler.
Felgring: Foran-Sun Rims ditch witch. Bak-Mavic 721.
Dekk: Foran-Tioga yellow kirin 2.30. Bak-Maxxis High Roller ST 2.50.
Slanger: Foran-HST 26x2.35 m/prestaventil. Bak-Maxxis freeride 26x2.20-2.50 m/presta ventil.
Det er 32 eikers hjul foran.
Det er 36 eikers håndbygget hjul bak for ekstra styrke.
Drivvrerk - 18 eller 9 gir (billigere med 9 gir.)
Bakgir-Shimano Deore.
Forgir-Shimano Deore.
Girskiftere: Shimano deore 3 delt og 9 delt.
Kjede: Wipperman DH.
Krans: Sram PG-950 11t-34t.
Krank: Truvativ Hussefelt, 170mm, 22t-32t, ISIS, med Bontrager big earl Bashguard ring.
Kranklager: Truvativ Giga Pipe DH ISIS.
Pedaler: GT plattform med utskiftbare skruer.
Bremser: Hayes HFX-9 xc (hydrauliske) med Hayes V6(160mm) skiver og sintermetall klosser bak og vanelige foran.
Styre: Truvativ XR owersize. 660mm bredt.
Holker: Bontrager Earl lock-on
Stem: Bontrager Earl owersize, 70mm
Sete: Kona dirtjump
Setepinne: Bontrager Select
Nyprisen på sykkelen var 10.000kr.
Dette er nytt på sykkelen:
Nedre lagerbane og nye lagre i styrelager: 300kr.
Dempergaffel: 3.000kr.
Nytt forhjul: 1.000kr.
Ny felgring og eiker bak: 1.100kr.
Nye dekk og slanger: 600kr.
Ny Krank: 800kr.
Nytt sete: 300kr.
Nytt styre: 400kr.
Ny bremseskive og adapter forran: 700kr.
Ny stålforsterka bremseslange forran: 500kr.
Ny forbedra bremseolje forran og bak: 350kr.
Nye bremseklosser: 500kr.
Nytt kjede: 400kr.
Ny krans bak: 250kr.
Nye gir wire: 50kr.
Nytt bakgir: 350kr.
Nytt kranklager: 400kr.
+++
Til sammen blir dette over 10.000kr.
Mye av delene har jeg ikke betalt veiledende priser for. Andre deler har jeg bytta med kamerater og over fra andre sykler jeg har.
Selv har jeg ikke brukt mer enn 15.000kr på sykkelen.
Sykkelen har litt bruksriper som er vanelig på en brukt sykkel. Ingen direkte svakheter eller noe som er feil med sykkelen.
Jeg kan vurdere ting i innbttye (med penger i mellom hvis nødvendig) innenfor sykkel segmentet.
Du kan velge litt hvilket oppsett du vil ha på sykkelen. Ta kontakt for informasjon.
Prisen kan diskuteres.. Bare kom med et bud!
Ta kontakt hvis det er noe du lurer på.
Alt av manualer og kviteringer følger selvfølgelig med.
Nye bilder kommer snart fordi utstyret aviker med at sykkelen ikke har forgir osv. på bildene.

Fullversjon:
http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/10932/26571.jpg
Fullversjon:
http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/10932/26572.jpg
Fullversjon:
http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/10932/26573.jpgPris - 6000kr./BUD!
Merke - Gary Fisher
Type sykkel - Freeride, Street/dirt
Ramme - 17,5"
Produksjonsår - 2005
Stand - God stand
Leveringstid - Finner jeg ut..
Fraktkostnader - Finner jeg ut..
SELGER - Kenneth Røgeberg
E-post -
kenneth_bikerboy@hotmail.com Telefon - 90182117
Adresse - Saturnveien 24, 3055 Krokstadelva
Min annonse på Sykkelplassen:
http://www.sykkelplassen.no/?aid=1224&did=351805Med forbehold om feil i annonsen.